Solig dag <3

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190420
 
Påskafton
 
 
 
 
GRATTIS 
 
Amalia & Amelia
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Då är det ny morgon och jag skall börja men min frukost.
Min natt har varit så jobbig igen med sendrag och
skit så i dag har jag ont. Det betyder att jag
skall ha en  seg och tröttsam dag.
Där jag mestadels har ont.
Jag kommer att vara 
lätt irriterad 
så klart.
 
 
När man
är seg och inte sovit 
bra blir det så. Jag kommer 
inte att ha det så lätt i dag, promenera
lite kanske. Då kan det bli bättre. Så nu är förmiddagen
ett faktum och en kaffe kommer lämpligt.
 
 
Det är gott och fullt njutningsbart :) Jag har set så skönt tills jag blir störd
av ett stycke son som kommer och frågar om övningskörning. Ja vad
skall jag säga? Det var ett tag sen så då kan man nog ställa upp.
Det slutar med att vi kör Ashani till jobbet, i Haninge.
Sen hem igen, oj jag missa lunchen, det är
okej jag skall ut på picknick med
gubben. Så jag ringer
och säger att jag
är på G.
 
 
Ja ha,
Du kan har
inte fixat picknicken,
det var ju kul, not. Du måste 
i väg, byta däck, ja ja jag kan ju alltid
städa. Så min son drar till kompisar och min
man är borta så där fyra timmar. Nu skiter vi i detta och
jag skall kolla på TV efter jag fixa balkongen och blommorna där.
 
 
Min man skall i alla fall fixa middagen, korvsoppa. Han blev
nog inspirerad av släkten i Norrland. Det var tre dagar
med korv och kött, fisk. Barnen åt korv och vuxna
annat. Så var det. Hoppas det blir en fin
kväll här nu och vi skall titta på film.
Jag blir seg som en snigel.
Jag går och lägger
mig.
 
Tack för
att du titta in,
det glädjer mig.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0