Söndag

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190428
 
 
GRATTIS 
 
Ture & Tyra
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Hej
Nu skall jag start
en ny dag med sol och lite
god frukost. Jag hoppas det blir en
bra dag och att det är bara att flyta på helt
och hållet. Jag skall njuta en kort stund av min frukost
och sen skall jag duscha så vi hörs igen .
 
 
Det blir att handla och det blir att fixa innan jobbet hur
kul är nu detta? Inte alls, jag skall stressa till höger
och vänster för att jag skall se till att det finns
saker i huset. Handla själv för fan.....
Nä mycket irriterad är jag och det
är inte bara för att jag  måste
en massa innan jobbet.
Så jag är klar.
 
 
Har säkert glömt
en massa men det tar
jag senare. Jag tar detta nu
så då är jag på G mot Camilla och en
kaffe innan jobbet. Det är ju bara att köra på.
Jo då gubben kom med han också. Han tar sin bil så
jag inte behöver stressa hem men han. tack för den då.
 
Rickard kom också så då kunde vi ge presenten till Jack.
Den hämta Ari så han fick den. Så då är alla  bra
med det. Jag skall nu förbereda mig för ett
kvälls pass. Jag äter min lunch på
jobbet. nu skall man sätta
starta dagen..
 
 
Vad händer
på jobbet då? Jo
det är full speed och vi har
flera som är sjuka och det är massa
pyssel med detta. Jag fattar inte att allt måste
hända samma dag. Men efter som vi är bäst så är vi
ett team som ger all. Jag fixar och trixar.
 
Dagen rinner på men tiden stannar klockan 17, det tar en
evighet att få klockan till 18.30 så vi kan ge fika till de
som sitter uppe. Allt står still. Jag har ringt jouren
och jag har sätt till att alla boende som
behöver till syn har fått detta.
Dagen / kvällen tar slut.
 
 
Jag far hem och
jag känner mig super
nöjd, tack för denna dag. Nu
skall jag hem och sova, ont i kroppen.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0