Startar resan

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190414
 
 
GRATTIS 
 
Tiburtius
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Är jag pigga?
Nej Är jag trött som fan?
Ja Varför? Ett: en ung liten dam
låg och busa i en timme i går, hon somna  ...
vid 22 tiden i går. Lite väl sent för att gå upp 05.00.
Men jag är uppe och Ari är uppe, jag skall alldeles strax 
gå och klä på henne, trött mössa. Så då är det bara att köra.
 
 
 Ett tu tre let´s go, jag skall bara ta lite kaffe och en smörgås
så jag inte dör på vägen till frukosten. Ja vi skall äta
om tre timmar tror jag gubben sa efter Gävle.
så då är det full fart. Frukosten kommer
vid 08.20 på ett fint ställe.
Rasta .
 
Vi kör vidare och
det vart lite lång resa. Det
kommer att ta hela dagen innan vi är
hemma. Vi åt lunch middag vid 15 tiden  och 
Sen är det lång tid kvar och kom fram till Fredrik vid 21.30.
En fika och så hem till Eva och Arto.
 
En fika till och så en macka. Medicin och in i säng.
Oj vad trött jag är.
 
GOD NATT
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0