Till Eskilstuna

 
 SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190409
 
 
GRATTIS 
 
Otto & Ottilia
 
Grattis min älskade dotter.
Camilla 
 
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag och jag har en tisdag, sovit bra och inga sendrag.
Allt är som det skall och det är ju bra. Jag har startat
lite tidigt då jag har en lite sak att fixa i dag, på
min lediga dag. Jag skall till Ärla och även
 Eskilstuna. Det är spännande, ja då 
skall man se till att rulla på.
 
 
Efter lite stök
så är det väl bra att få i
sig frukost. Så nu njuter jag av detta.
Kommer att väcka Ashani hon värkar vara så
seg. Men det kommer gå bra. Vi skall ner till Ärla
nu så vi skall skynda oss. Kommer att vara där runt 06.40
 
 
Vägen ner går bra inga bilar. och inge ovanlig eller störande.
Så är vi på plats och Nea skall ta Amanda till tandläkaren.
Det är därför vi skall vara på plats så tidigt. Men det
är okej då Haylie är en fin underhållare och man
kan allt ha en bra stund med henne. Nu
skall jag allt se till att få lite kaffe i
mig så jag inte somnar.
 
Vi skall lämna
Haylie på dagis vid nio för
att sen ta oss ner till Eskilstuna.
Det är bara att fixa detta nu. Så kör runt
lite och kollar staden. Ashani blir nog lite orolig,
det är massa bilar , massa rondeller, massa av allt.
Men hon skall nog klara detta, så det är bara att köra.
Jag väntar på henne och så så skall vi nog köra lite vad
man kan tänka sig vart hon skall köra.
 
 
Nea kommer och jag hinner träffa min man lite snabbt. Det är bra.
Jag skall då nu plocka upp henne och sen är det vägen 
backa till Ärla, vi skall äta där innan vi far tillbaka till
Stockholm och hämta Juhani . Så det skall bli
lasagnette. Det är gott och kommer bli bra.
Hej och hå här kommer en hel
arme hem.
 
 
Först kommer
vi och det är ingen hemma.
Sen kommer Nea med alla barnen,
efter en stund kommer Kim och Lillevi med
bromsar till  Jimmies bil. Jimmie kommer hem och
även Ari då. Huset fullt av folk. Då skall det bli middag för 11
personer och det kan ju vara riktigt kul, nästan som jul fester i Ärla.
 
Då är det bara att köra på och nu skall man hem det är snart mörkt och
det är inte så kul att köra då. Nu så tack och hej skall nu hem. Så
Ashani kör och jag behöver bara sitta med. Det är ju kul och
känns bra att slippa köra när mörkret kommer. Plockar
upp lite saker hemma sen till Fittja plockar upp
Juhani, Vi skall gratta Camilla.
 
 
 
Då är man hemma i min lilla värld skall bara lägga mig.
Så trött och skall ha tvättstuga sju i morgon.
 
GOD NATT 
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0