Kollega tillbaka

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190402
 
 
GRATTIS 
 
Gudmun & Ingemund 
 
 
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då skall jag starta en ny dag och få lite dålig 
attityd så efter som jag vet att hissen
står och min Bee står inte på min
plats. Jag hoppas att jag någon
gång får tag i dom som ställer
sig på min plats.
 
 
Men efter badrums
stök skall jag ta mig frukost.
Det blir ingen njutnings nivå för det
är ju bara stress i mitt huvud. Kommer igång, 
nu skall jag vidare till jobbet. Hoppa det fungerar 
på jobbet i dag. Har en morgon med Emade så det skall
gå bra och vara hyfsat. Så det är bara att starta dagen på 
jobbet också.
 
 
Nu skall jag ge mitt bästa och sen  försöka få in en lunch,
jag måste äta lite. Vill inte ta mig till matsalen då den 
är överfull och nivån på ljudet är för kacklande.
Jag sitter på expedition, gör inget att någon
stör eller så jag vill bara sitta där.
Givetvis kommer chefen, 
som tur är säger hon 
inget.
 
 
Då har jag
bara ett par timmar
till. Jag tror jag kan köra 
lite race på dom, vill hem och så 
men jag skall bara lämna över till Yasmin
och Christina. Det blir bra och jag är nöjd. Jag skall
då se till att var a på farten hem. Slutar 15 det är helt
okej så nu skall jag hem. Något är inte helt okej då jag har så
ont i mitt ben men hoppas det blir bra
 
 
Kommer hem, tar kaffe med Camilla snackar lite och sen är det
tack och hej. Jag tar mig hem så jag kan äta, men tyvärr är
jag inte sugen eller hungrig. Jag duschar och sen kollar
på film skall sova sen.
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
 SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0