Vardag

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
190423
 
Världsbokdagen
 
 
 
GRATTIS 
 
Georg & Göran
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
Vardagen är tillbaka och med det är det bara att köra på.
Jag hoppas att min dag inte blir så stökig eller
stressig. Jag känner att jag är lite av en
sån där vill inte typ i dag. Hur 
kommer jag över detta?
Ja jag vet inte,
jag vill inte.
 
 
Men nu är
det allt bara att gå
ner till Bee och köra till jobbet.
Så ett två¨tre, let´s go.Hinner till jobbet 
så jag får en kaffe innan starten. Lyssna på
rapport från nattpersonal. Så kan man då säga att
allt är bra då.
 
 
Ett tu tre så är vi alla klara med morgon rutiner och
vi kan sätta på sparlåga, det är ju skönt. Lite kaffe
på det och vår morgon är ett faktum. Så det 
känns bara super. Jag är lite seg och
har glömt tre saker. 1)Laktulos
2) medicin vid 13.30 vilan
och 3) en dusch.
 
 
Allt går att rädda för
magmedicinen kom till patient innan
hon var klar med frukost. Damen fick sin 14
medicin när vi tog upp henne till fikat. Duschen sker
nu på kvällen så det är inget att gråta över. Dagen klara sig och jag
kan känna mig bra. Så var dagen slut och jag hinner hälsa på Cristina och
Hilda. Bra tjejer, ha en bra kväll.
 
 
Då är det sjukgymnastik med mitt jävla ben. Det blir inte
bättre och det känns så jävla jobbigt. När inte
gympa funkar vad skall jag göra då?
Hej och hå nu skall jag allt se
som sägs, ja ha ja som
jag trodde. Vad skall
jag göra?
 
 
 
Ja om jag det
visste skulle jag inte vara
här. Jag skall fortsätta att jobba på
träningen så får vi se. Men det är fan inte kul.
Då så min eftermiddag är på G och det innebär något
med vad skall vi ha till middag?? Har ingen som helst lust att
laga mat. Men jag slänger i hopp något.
 
 
Då så vad skall jag göra nu? Maten klar och jag har ätit.
Ungdomarna har kommit hem så allt mitt är klart,
skall jag sova lite?? Ja låter som en bra ide.
Titta på tv från sängen är alltid skönt.
Man somnar fort då 
 
Tack tör i dag
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0