En dag på Brinken

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
190830
 
 
GRATTIS 
 
Albert & Alberttina
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Det är inte så kul just nu och jag behöver lite distans till de som händer.
Mina inlägg kan därför helt avslutade bara för att jag pallar inte
längre. Det är svårt att få allt att komma på plats men
det blir det så småningom om.Jag vill bara att du
skall veta att jag försöker skriva de
mesta men det gå  inte. Kan vara
svårt att förstå men det tar
stopp. Nu skall jag ta
tag i denna dag
och få den
att gå.
 
Min frukost
står på ruta två för
duschen är redan avklarad.
Så nu skall jag njuta och gå in i mitt djup.
Andas och andas ut  bara låta själen komma till
liv och bli ett med mig. Allt runt om försvinner för en stund
för det är bara vi, jag och min själ,
 
 
Så nu kan jag starta dagen och se vad som skall göras och vad
som kommer på. Jag har inte så värst mycket att stå i men 
jag börjar med lite läsning på nätet, det är ju här jag
är nu. Äter min frukost ock bara koncentrerar
mig på att alltid ha fokus. Då så  här
kommer nu lite av dagen.
 
 
Jag skall
ju få hem min man,
så det blir kul. Men han
kommer inte än så det blir bara
att vänta. Jag skall ner till centrum senare
för att bara handla till dagen lite. Men är i på väg
till Camilla och Thomas först. Vi skall hänga här i dag och
jag skall bara se till att det är bra. Lite kaffe och lite snack. Jag och
Camilla åker till centrum för att bara få snacka i bilen. Vi handlar
och vi hämtar packet. Hem för att bara sen ta en fika.
 
 
Till lunch blir det lite annat och då kommer Juhani också.
Han skall hänga lite med oss i dag, Thomas och
Camilla skall i väg till läkaren. Vi är kvar
med Linus. Det är borta ett tag
och dom där tv killarna är
galet spelgalna.
 
 
Nu kommer
dom hem och här
kommer då det mer kaffe
sen går vi ner till parken. Då kommer
Jackson, härligt det blir fart på båda barnen.
Nu kan dom leka hur mycket som helst. Efter ett
bra stund är dom redo för att gå hem. Lite kaffe på 
altanen i fram och så är det full kackel.
 
 
 
 
Vi bestämmer för att äta tillsammans, och Ari kommer runt 
18 tiden så det är det bra då. Jag får ett samtal av Ellie
och hon har det bra, skall byta lite jobb ställen
så hon kommer att kunna alla natt rundor.
Det ger ju henne ett plus i kanten
så ja det är ju bra.Så var
bet bra då.
 
 
 
Men då är
det ju så att maten
är klar och att vi tar oss
en bit mat, det är ju ett måste och 
gott också. Nu planerar Camilla och Jessica
för i morgon och jag och Ari skall planera hem färd.
Det var en trevlig lign och bra kväll, trotts allt.
 
 
Väl hemma så messar jag lite blommor till Nea som
hon skall ha och det är ju bara att plocka den som
hon vill ha.. Två palettblad blev det. Då så då
kan jag hoppa i säng då.
 
GOD NATT
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0