Grav besök

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
190823
 
 
GRATTIS 
 
Signe & Signhild
 
 
DAGENS CITAT
 
(tyvärr väldigt liten text)
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då skall jag se till att denna dag kommer att
vara enligt planen som jag har i huvudet.
Jag skall alltså starta med frukost
njuta av den känna lite sol i
ansiktet med en kaffe
på balkongen.
 
Det var skönt.
Då är det duschen som gäller
och det skall bli skönt värme på hela
kroppen. Få på sig bra kläder och starta dagen.
Skall då starta men färd till Skogskyrkogården, ett stopp på
Dollarstore. Sen så vidare mot mitt mål.
 
 
Då så har handlat på Dollar Store; ljus, lyktor och solcells lampor.
Sen blev det toa- hushållspapper. Nu kör jag till Skogskyrko
gården. Här ligger min bror. En bror jag aldrig han träffa.
Han är min storebror, och det är min storebror
Hasses lillebror. Men när jag kommer
dit känner jag att han är där
med mig. Så skön
vi känner 
varann.
 
 
Då skall
jag vidare och det
blir Huddinge vägen hem. Det är
stopp vid Skogskyrkogården, det lär vara stopp
eller trögt i tunneln så den tar jag inte. Då blir det lite längre
men jag kommer dit jag skall inom sin tid. Inge stress i dag. Jösses
vad det regnar. Jag pratar lite med Camilla, hon är ju på G till Sala, plugget
väntar, detta kommer att vara så intressant att se vad detta leder till.
 
 
Då är jag hos mamma och pappa. Jag skall sätta lykta och
solcell lampa behöver nog fixa dom stora, dom lyser
inte. Nu så blir det fint här också trotsa att
någon snott en blomma. Jag tror inte
 regnet kommer igen, eller då
när jag sätter mig i
bilen.
 
 
Titta till Pia också det är så nära mamma och pappa så det är
okej, Jag skall fixa en ny lampa till henne också. Just nu
är det lite tråkig tid, inga blommor, skall ha med
mig nästa gång Pia.
 
 
Då skall jag ta en liten
lunch det blir en kaffe och
en kycklingburgare. Det är ju gott
och jag tycker att det räcker gott och väl.
Vidare mot Lilla Dalen här har jag min puppa.
Hon var alldeles för ung för att gå bort, när man inte hittar
något så vet jag att det finns. Så det kommer fram för eller senare.
Älskade Emelie du har satt småkryp i många skallar nu. vi fattar inget och
det är så tufft.  Kom och berätta .
 
 
Då skall jag bara ta mig till Linus skola och som det regnar.
Jag hade mina änglar med mig som skyddade mig
från att bli blöt. Vid varje grav var det fint
uppehåll helt galet. Men precis
som jag vill ha det.
Tack för det.
 
 
Då Linus
hopp in i Bee vi skall
hem till mig. Vi skall ha en lite kort
mysig eftermiddag. Pappa kommer och hämtar
dig vid 18 tror jag. Nu skall vi se vad eftermiddagen ger oss.
 
 
Middag är på G så skall vi se film. Det är bra och så är
man på gång med ner varvning. Det blir mer tv,
nyheter och Ari spelar. Så blir det kväll.
Tar mig till säng så jag kan sova.
Pratar med Millan, hon
sover på skolan.
Spännande.
 
Tack för mig.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0