Hej då Nix och Moon <3

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
190810
 
 
GRATTIS 
 
Lars
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag och det är helg,
vilket betyder för många att dom
är lediga, men det är många som jobbar också,
skolungdomar och all som är inom vården, handeln,
transporter och alla andra. Ja det är många som jobbar på
helger och vi bör skänka dom en tanke. Det är tufft att vara på jobbet
på helgen när alla är lediga, för det känns så.
 
Nå väl jag skall inta min frukost och fundera på hur jag skall göra
med min dag. Min man vill säkert ta en bio senare i eftermiddag,
helt klart bra. Men först skall jag leka med två killar i parken,
det kan vara kul. Ari kanske kommer ner om han inte
skall till Tompa. Det kan ju vara gott med kaffe 
och lite snack med Rille och Millan.
Det blev någon timme för mig
i parken , dom har varit
där två timmar.
 
 
 
 
Kaffe hos Millan
då ringer Ari och berättar
det. Ja ja jag kommer säger han.
Jo då det är okej, fikar och snackar, ungarna
dansar och har skit kul. Ja Ari kommer också och han
är på bra humör, pratar lte om Tyskland och så berättar han
om Stefans planer. Ja alla har vi en historia och det är det som 
är unikt med oss människor, vi har olika historier.
 
 
Nu skall jag hämta Juhani och Moon och Nix. Det blir en
tuff eftermiddag för Juhani och mig. Lilo i går och
dessa två i dag. Men det är alltid tråkigt att
behöva säga adjö till sina fina djur,
även dessa fina råttor. Det
spelar ju ingen roll, 
en kärlek är alltid
en kärlek.
 
 
Det tar ett tag
för vi skall sansa oss, han
skall ju vidare med pendeln till Handen
så det är ju skit jobbigt. Jag skall fara hem och
äta med min man. Han har bestämt sig att vi skall äta
hemma och titta på film hemma. Det är ju okej för när man blir trött 
kan vi bara lägga oss, vi slipper gå i trappan när man är trött Ha ha ha
 
 
Så nu tar vi en hemma kväll gubben, det sitter gott med en cider.
Vi tittar på Black Panther och jag tror vi han fem minuter
in i filmen när han somna på soffan. Vilken tur
att man inte var på bion för då hade
jag missat det mesta med
att hålla han vaken.
 
 
Tar och lägger
mig nu han får komma i
säng när han märker att jag inte
är där och han kan hitta sovrummet själv. 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0