Min dag bara

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
190801
 
 
GRATTIS 
 
Per
 
 
DSGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag nya utmaningar, det kan betyda vad som. Jag vet inte vad denna
dag kommer att ge mig eller inte ge mig, den kanske bara är och
så blir det bra av det Jag hoppas att det kan vara bra hela
dagen och att solen lyser på mig. Så då  kan man
lugnt säga att man är bäst med en bra dag.
Jag skall i alla fall börja dagen
med ren frukost. 
 
Njuta av 
den i min ensamhet, och
den underbara tystnaden som jag
vill ha på morgonen. Jag hoppas att jag kan
få till min morgon och få känna en bra start, det är
viktigt för mig. Huset kan vara fullt av folk, men jag behöver
en timme med min frukost i lugn och ro. Oftast går detta så bra så.
Nu skall jag njuta och läsa nyheter, det är bra att vara uppdaterad.
 
 
Då så nu kan man lätt ta sig ner till Brinken, skall ta en fika med Camilla.
Jaha Liza kommer över det var ju skoj, länge sen jag såg henne.
Hon skall gifta sig på lördag så det är ju kul. Miss Paakki
kom också då är det trevligt med fin fika och kubbar.
Snackar om ditt och datt allt de som är kul och
roligt. Vi skall ju på konsert på lördag.
Pink skall man se och får gå
med tjejligan. Skit kul.
 
 
Ja nu är
klockan en hel del
Skall ta mig hem. Tur att
man inte skall åka på E4, där
är det stopp åt båda hållen. Olycka
med fyra bilar och en MC. Det är inte så kul,
men det händer så jag hoppas att han klara sig på
MC. En till sjukhuset så jag håller tummen. Så är jag
hemma och glömde köpa mjölk. Fixa förberedelserna
på middagen.
 
 
Men titta här kommer min man, han är inte så glad vill jag lova.
Har det gått snett hos Stefan?, ja säger han. Okej då är
det bara för dig att äta god mat som jag har fixat.
Det luktar gott och vad är det? Kött, potatis
och sås. Inget märkvärdigt bara
kryddat lite.
 
 
Han gilla det.
Sån tur för det var massa
vitlök på potatisen.Men det är gott. Köttet
är perfekt och man kan allt säga att jag lyckades perfekt.
Nå väl nu är det kväll och min gubbe är väldigt sur så jag får då
låta han sitta och spela utan att störa han.
 
 
Jag snackar lita med Pia och så, det är ju helt otroligt kul.
Hon hänger med på lördag så det blir skoj Hugo.
Jag  prata även med Camilla på facetime
vilket är kul. Roligt att se den man
snackar med.
 
 
Så skall
vi lägga oss nu
Ari? Du behöver vila.
Jag är lite trött själv. När vi ligger
där i sängen och jag har fått på mig alla detaljer
för natten säger min man. " Vad sexig du är i hela din
utrustning. ha ha ha"  Jag har grå pyjamasbyxor, en vit
tröja och ett par rosa luddiga sockor. Det skulle bara vara andningsmasken 
också, då är man redigt sexig. Han skrattar och säger att det gör inget han vet hur
jag ser ut utan ha ha ha.
 
Nu sover vi.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0