Mot Mariehamn

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
190815
 
 
GRATTIS 
 
Stella & Estelle
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag och massor att stå i, jag har hela huvudet på skaft och känner
mig stressad, det är inre stress och det är så jobbigt. Så skit jobbigt.
Jag vet inte vad detta kommer i från men det är skit jobbigt.
Jag hoppas att man kan komma över detta så man
slipper ha det över sig. Nu skall jag ta tag i
denna dag, en Torsdag. Jag tänker
det är bra att börja med
frukosten.
 
Jag kan då 
njuta av den och framförallt
känna mig upprymd av den. Så nu
är det ju bara att starta. Jag ställer fram den och
så är den fixad. Förbereder kaffet och så kan jag nu sätta
mig. Andas in .... andas ut, upp repa tre gånger. Hur bra mår man inte
efter detta? Jag hoppas att jag nu kan se fram emot en lån stund med frukosten.
 
 
Så är det klart och jag är fylld med energi och mätt i magen. Det är ju
skönt kan jag lova. Har som alltid en enorm längtan efter
frukosten. Resten är nog inge viktigt. Ja då så undan
med tvätten och bädda sängen, in i duschen och
så är det ju bara att starta dagen. Ja fort
går det och jag skall hinna med
kaffe hos Camilla. Vilket 
jag måste. Jag har så
mycket att stå i så 
jag  vet inte
vad.
 
 
Nu är
det bara att
njuta lite lunch och
kaffe med finaste Camilla.
Linus har börjat i förskoleklass nu
och det är så kul. Jag har Jack som också
börjar i förskoleklass nu och så är det bara rödtotten
kvar som är liten. Nästa år är det hennes tur. Så har man
bara stora barnbarn.
 
 
Ja nu skall jag till Pia i Tungelsta. Vi skall åka där ifrån ner till Birka crucer.
En nätt båt tur med god mat, spa och trevligt sällskap. Bättre kan det
inte bli. Detta är återhämtning på super hög nivå och jag kommer
att må så bra når jag återvänder hem. Kaffe och en
smörgås sitter bra för middagen är inte
försena klockan 19.30. Så då skall
vi mot båten.
 
 
 
På båten och jag
börjar få besvärligt med
nerver och då är jag på båt och jag
hatar detta. Varför skall jag göra detta? Jag
hatar båtresor, vatten, är det inte mina barn vid vatten så är
det en båt jävel på vattnet. Ja nu skall vi i alla fall fara. Det kan bli
bra trotts allt.
 
 
 
 
 
 
Så vart det middag och massa gått, vi blev kvar till efter 21.00 Helt galet.
Här kommer lite mer kort från sena kvällen.
 
 
 
Detta ser faktiskt ut som berg eller en ö men vad är det?
Jo det är svarta moln på kvällshimmelen.
 
Nu skall vi sova för en ny dag i morgon.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0