MR i dag

 
 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
190824
 
 
GRATTIS 
 
Bartolomeus
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Hej
då kör jag igång denna morgon och det är ju lite spännande. 
Jag skall på MR i dag så det blir lite spent och lite
olustigt. Man vet vad man har men man
vet inte vad man får. Jag hoppas
att allt går bra. Skall börja
med frukosten
i dag.
 
 
Njuta och
inta luft och energi,
andas in och andas ut.
Känner hur lungt all blir i kroppen, 
rytman från puls och hjärta i skön symbios.
Allt runt mig blir tyst och jag är ett med min skäl,
andas in och andas ut.
 
 
Då skall jag och min man åka mot Odenplan, jag får ett samtal från Pilla.
Fan vad kul, måste åka och hälsa på det är aslänge sen jag var
i Solna. Nu är vi framme vi hinner med en fika på tur man
hand. Jag gillar och ha gott om tid för man vet aldrig
det kan bli din tur tidigare. Så nu tar vi oss till
Läkarhuset. Två trappor upp, så då skall
vi se, sitter i väntrummet. Se där
nu är det min tur 40
min tidigare.
 
 
I hytten 4
skall alla kläder av,
smycken och glasögon. jag
får en fin mörkblå pappers rock på mig.
Väntar i fem minuter, så är det min tur. Man ser
där jag. kommer ut 12.35. Super, min tid skulle vara 12.45
och nu är jag klar innan. Känns hur bra som helst. Jag hoppas att
resultatet blir bra också. Så nu skall vi vänta en vecka.
 
 
Ja jag har då tid hos Kamran så han får berätta. Vad gör vi nu? Kan 
ju komma på tal och det är massor som bör göras, eller
vad jag nu skall kalla det. Men jag hoppas min
läkare kan fixa detta NU. Ja då tar vi
oss hemåt gubben, det är ju
trav snart så det skall 
väl du spela på.
 
 
 
Ja jag skall
kolla på Bumble Bee,
lite film för mig. Det är ju lika
bra de, ingen annat att göra. Nu skall jag
också få lite mat i magen, den är ju bra man bör
kanske äta något. Så gubben fixa mat så vi kan äta.
Han vann förresten på travet. Men nr detta händer så blir det
inte så mycket. Men ändå han van.
 
 
Ja kvällen lider mot sitt slut och jag skall nu i säng.
Hoppas på en solig och bra dag i morgon.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0