Vardagen närmar sig

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
 
190731
 
 
GRATTIS 
 
Helena & Elin
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då kör  jag
den sista dagen på
denna månad, jag hoppas att
den blir lika bra som mina andra dagar.
Jag skall starta dagen med frukost och sen skall jag
ta lite soft i duschen så på frukosten först. Njuta av lite
tystnad då sonen och mannen är i väg just nu. Min son jobbar
och min man kommer hem om 40 minuter då han kör killen.
 
 
Så jag skall messa lite med Klinic 4 om mediciner hit och dit.
Hoppas jag kan få lite nu, är trött på att inte ha de jag
skall ha. Muskelavslappnande medicin saknas och
det är ju dumt. Jag hoppas jag kan få dom igen.
Dom hjälper lite, och det är bättre än inget
med dessa ilningar.
 
 
Har du fått en
ilning av is?? Den ilningen
beskriver min ilning i vristen bäst.
Lite jobbigt när det inte går att få stopp på.
Just nu vill man bara få slut på detta. Jag skall till
centrum i dag och hoppas att hissen fungerar. Det är oerhört
jobbigt att gå ner sex trappor, men uppför oj det är ju rena döden.
Nu skall jag ta lite på tår.
 
 
Dagen är lite igång och då kan man säga att allt är toppen.
Jag eller rättare sagt vi är inbjudna på middag
i kväll det skall bli kul. Jag har längtat lite
efter min dotters mat. Hon är en
bra kock vill jag lova. Vi har
fått igång hissen och
det är ju bra.
 
 
Det som är
bäst i dag är nog att
jag har en lur igen, helt amazing.
Hoppas den håller nu så det inte kommer
mer fel på den. Jag har ätit lunch som min man fixa,
nu är det eftermiddags kaffet och det smakar alltid lika gott.
Då är det väl bara att köra på då, med dagen menar jag. Ingen sväng till
Tumba i dag kan bli i morgon. Hoppas det. Det är nu dags att få lite middag i sig.
 
Jag och mannen skall nu åker till Brinken, hoppas hissen fungerar och
att vi har en bra kväll. Ja hissen fortsätter att fungera och vi kan
åka ner. Då så nere vid 18 tiden och det blir middag
alla Camilla. Vi tittar på en film medans vi äter.
och det blev Godzilla. Det är en
trevlig kväll och vi alla är
nöjda, Linus också
som  fixa med
sitt.
 
 
Då är vi
nöjda och skall ta
oss hem. Det är lite super
mätt i magen och man känner sig
väldigt tung. Hoppas nu att det bara blir
en bra kväll med bra natt sömn. Jag är trött och
är redo för sängen. Hissen fungerar även upp åt i kväll så
det ser lovande ut. Hemma fundera jag på kaffe men nej jag tror
inte det. Det blir sängen.
 
Tack för denna dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0