Pink Yes :)

   
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
 
190803
 
 
GRATTIS 
 
Tage
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag och jag har allt jag vill ha, en skön dag framför mig
med goa människor. En skön musik upplevelse och allt
annat runt omkring. Det är ju bra att köra på och
starta på ruta ett. Det är i dags för frukost.
Jag skall nu sätta mig och njuta
av den åter kommer när
dem är klar. 
 
Då skall jag
hoppa in i duschen och
så fixa lite för dagen, jag vet ju
inte riktigt vad som händer, min dotter
skall styla till mig så spännande. Ja återkommer
snar. Ja ha skall man då dra sig ner till Brinken? Mej vist ja
jag skall plocka upp Miss Paakki. Så nu skall jag till Södertälje.
Sen till Brinken.
 
 
Nu roddar allt i hopp sig och jag skall hämta Miss Paakki och klockan den
springer i väg, vill jag lova. Men då drar jag till Södertälje. Hur fan 
blev det så stressigt. Ja jag bara att göra det bästa
av detta. Nu är vi på väg mot Brinken och
en kaffe tack.Lite spänd är jag och 
det  betyder att jag bara
undrar hur benet
skall hålla.
 
 
Nu är
vi på väg mot
Sanna hon bor nära
Globen. Vi har lite för fest med
musik av Pink så klart. Så skall det bli
dags för mat och sen konsert med Pink. Vi skall
äta på en Thai restaurang vid Globen. Så det är nära och bra.
Nu skall vi bara hitta en parkering till Pias Nissan. Vad säger man......
Att komma på plats utan problem och att komma där i från utan problem
det är ju så smodigt. Så är det två förband och en DJ, Pink startar 21.00
 
 
Så var det igång, vilken kvinna, vilken show. Jag är
helt häpen. Jag gilla att hon "flyger" runt hela
arenan alltså helt coolt. Här är lite
bilder på allt.
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
Så skall vi hem, först har Angelica gott med ett par vänner till en
pub så hon är inte kvar. Angelica skall hem och Pia kör dit,
sen är det Brinken som gäller. Jag släpps vid Brinken
och även Miss Paakki. Pia åker hem och så
är vi på väg att lämna Miss Paakki,
det är Thomas som kör och
jag är sällskap.
 
 
Thomas och jag
skall även plocka upp min
man, han är hos Stefan och har
bastat och nu skall han tydligen dubbla i
bubbelkoppen. Ja det tar sin tid för han ramlar och
är ganska onykter. 
 
Vi är hemma 00.30 och då är det
ju bara att falla i säng.
 
Slut på dagen.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0