Regnet bara öser ner

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
190806
 
 
GRATTIS 
 
Alfons & Inez
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag har en
tisdag som uppdagar sig,
det är en regnig morgon, för ovädret
från i går har varit kvar över Tumba, små ruggigt och
det känns kallt. Det är lite jobbigt med nervvärk och stela leder.
Det blir ju så mycket värre då. Jag skall i dag börja med en frukost den
kommer göra susen och jag kan njuta en stund av den.
 
Kaffe på den och lite nyttig info från tidningen på nätet kan ju vara bra.
Så nu är min morgon ett faktum och ingen återvänd då på detta.
Gott kaffe sitter som en smäck. Ja har massor att läsa
om. Så det kan ju ta sin lilla tid. återkommer
om en stund.
 
 
 
Då så var ner och
passa Linus medans Camilla
besikta bilen, vilket inte tog så lång tid.
Sen blev det kaffe på altan på framsidan. Det är ju
lite lättare där eftersom man har köket där. Vi tog våfflor till
lunch och sen var det bara att köra till ICAMAXI. Lite skolstart prylar
till Linus. Sen hem igen och lite mer kaffe på altan och lyssna på regnet
som kommer och går hela tiden.
 
 
Det är nu dags att ta sig hem och kolla in lite på vad som händer
hemma, inte ett dugg. Fan vad trött jag blir, han är så ....lat.
Han är ledig i dag och han orkar inte fixa sitt rum. Alltså,
killar helt galet lata individer. Ja jag vet vad jag
kommer att göra nu, köra bil, nä inte
förens du städar ditt rum.
Så blir det.
 
 
Ja mat får han
fixa när han kommer
hem. jag släpa hem det så
då kan du laga det. Det blir en kväll för
mig själv och massa tid att titta på tv. Min son med
flickvän kommer så där 19.30 och deklarerar att de inte behöver
middag i dag. Va???? Min son vet att att det skulle bli mat hemma, han vet
att jag skulle göra den och han orkar inte ringa ...... Vilken skit unge han är, jag tror
jag skall hyvla av han lite.
Jag fortsätter att titta på TV och skiter i middagen. Jag vill inte ens
vara vaken, jag tror jag skall sova lite. Kan inte sova för jag
är för arg. Så då kollar jag på tv och filmen på fyran
Jag känner mig så pass trött att nu kan
jag stänga av. Så skönt så bra.
Tack för i dag och på
återseende.
 
GOD NATT 
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0