vara ute lite

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
190825
 
 
GRATTIS 
 
Lovisa & Louise
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då så söndag och en vilodag i all enkelhet. Njuta av de jag har
och det jag gör. Jag har allt jag behöver för att kunna
dö fridfullt. Men jag slänger inte in handduken i
dag, nej nej det har jag då inte tid med.
Jag skall väl göra något, med de
som än inte gjort. Jag har
väl några födelsedagar
kavar att göra.
 
Nu är det frukost
tid och det innebär att jag
skall bara andas och njuta av allt
runtomkring mig så som i himmelen.
All fin energi som bara finns där, bara att ta in 
och inhalera, vilken energi, vilket lugn. Ja det är de man tar
ner i en lugn och ren miljö, allt detta lugn andas in  andas ut.
 
 
Efter denna magiska stund skall jag nu inhalera nyheter på avstånd.
Vill inte ha in dom i systemet, de är inte bra.Jag skall njuta av
solen lite. Det kan vara skönt att sitta på balkongen. Så
min dag rullar på. Jag får lite fika besök och
det kan ju vara kul. Camilla, Thomas
och Linus.
 
 
Min dotter
vill att Linus skall vara en
stund hos oss och det är ju helt galet
vad kul det kan bli. Ukki är också med på tåget.
Vi skall bara in ta lunch innan vi går ut lite. Kan ju hitta liten
lekpark i blåa borgen.
 
 
 
  
 
 
Så då kan vi ta oss hem för nu är Camilla på
gång att hämta Linus. Det blir fika igen, 
två gånger samma dag det är stort.
Hemma hos mig också ännu
större vill jag lova det
är nästan overkligt.
 
 
Det blir
en fika med
Camilla och Thomas.
Vi skall börja planera mat men
det blir senare tycker gubben. Han skall
fixa den. Jag kan lugnt ligga på soffan och relaxa,
helvete vad jag har värk. vad är det som är problemet.
Detta är inte kul vänder och vrider benet, jag blir galen. Inget
hjälper.
 
 
Maten kommer här, det är spagetti och köttfärssås, han
kryddag och mixtrar, det är gott. Så skall vi se 21
film med Tom Cruise. Det är helt okej.
Så nu kommer man att somna
till denna film. Men nej 
då värken from hell
is in town.
 
 
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0