Vart tog min vilodag vägen

 
SUPER FARMOR BLOGG 
 
 
 
190804
 
 
GRATTIS 
 
Arne & Arnold
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är jag
vaken igen och är 
inte alls så pigg som jag
skulle ha varit. Kunde gärna ha sovit
lite till men som alla vet sover jag väldigt korta
nätter, ibland kan sömnen slå till och jag kan sova till 7.30
eller 8.00. Oftast är jag vaken 05.30 eller 06,00 så det är ju bara
att acceptera och se glad ut.
 
 
Dagen är en söndag och i går var jag på Pink, det var en besvärlig
konsert på många sätt med också en super bra på flera sätt.
Att få vara med där det händer är helt magiskt, helt
otroligt roligt. Man får betala priset efteråt
och det är värt det bara man får en
bra livskvalitet just då och där.
Så jäkla bra.
man lever i
ett lyckorus i dag som
är helt magiskt. Jag älskar "live
music" så detta är så bra så upplyftande så
ja super. Kan leva på detta ett par dagar så får vi gå igen
på en ny konsert. Så kommer jag vara nöjd med mitt liv. Jag är så
tacksam för att Camilla tog med mig. Härligt som fasen.
 
 
Jag mins när jag tog min mamma på en konsert, det
var ju den där Elvis konserten som var på globen.
Där hans band var live och Elvis var på film.
Den var en upplevelse för min mamma
och hon älskade det. Jag älskar
konserter lika mycket
som min dotter.
Rockit.
 
Nå jag det är
söndag i dag och nu
skall jag inte min frukost. Jag
skall bara ha en slö förmiddag och en
slö eftermiddag. Skall planera in att hämta svärdottern
Ashani vid 17 tiden. Så jag börjar med min slappa morgon nu,
ett kort häng framför datorn.
 
 
Det var så konstigt för när jag snacka i luren med Pia så var klockan 13.15.
Vad tog min förmiddag vägen den bara försvann och det är fasen
inte kul. Jag har ingen aning om vad jag har gjort av den.
Vilken tur att jag vakna upp ur dag koman så jag
vet vad jag gör. Skall hämta Bee hos
Thomas och Camilla, eller
Thomas kommer
med den.
 
 
Jag skall
nu ta en kaffe på
Brinken och sen skall jag
till Jordbbro. Helt galet men sant.
Väl i Jorbro så får Ashani köra och vi handlar
lite och så är det bara att köra mot Tumba, det går
bra och hon är tillbaka i smeten igen och kör lugnt och
sansat. Väl hemma kommer jag på att jag har missat vita bönor
och det är inte bra när man gör Chili con carne.
 
 
Så jag får allt handla det. Ner till centrum och så är det klart på ett kick.
Jag har nu tagit min ansträngning till alldeles för hög nivå. Jag
ju vila och ha en soft dag i dag, vart tog den vägen?
Jag fattar inte. Det blir ju jämt så här. Det är
inte kul alls. Fan vad trött jag blir.
Nå väl jag kan väl köra
på här då. Det är
middag dags.
 
 
Jag ligger
på soffan och
tittar på TV skall se
Captain America och sen skall
jag sova. Eller försöka se den i alla fall.
Jag somnar väl kan jag tro. Min man sover och han
snarkar i mitt öra...... Nyheter mitt i , jobbigt som få, tycker jag.
Nä nu skiter jag i detta. Jag sover också.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0