Vilken dag det blev

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
  
190829
 
 
GRATTIS 
 
Hans & Hapus
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Till baka på
skrivandets sida och skall
försöka få denna dag att bara försvinna.
Denna dag är en obekväm dag men jag måste ta
mig igenom den jag skall klara av den med bravur. Min
morgon startar med en härlig frukost och en super god kaffe.
Så lite balansering avi mig till min själ. Med andning och avslappning.
 
Då kan jag nu dra igång min dag som skall vara lite i nervösa tecken.
Jag vet inte hur daggen blir jag vet inte hur jag skall formulera mig
men det känns jobbigt. Jag skall bara se till att fokusera och så
är det bara att köra. Läsa nyheter och så får jag ett litet
besök. Hej Linus kommer du, vad kul. Jag hoppas
att det blir en stund, mamma och pappa skall
ju bara till Salem så vad gör vi denna
korta timme?? Det blir att du
hänger med Juhani.
Kul.
 
 
Ja men
nu är föräldrarna tillbaka
och då skall jag fixa kaffe. Det blir
en snabb en, ni skall ju vidare så vi hörs senare
när ni kommer hem. Jag  får besök av Pia som skall luncha
med mig och det är lite kul, jag har ju en väldigt liten lya men det är
ju kul när mina vänner kommer på besök. Så vi tar en lunch på Lilla Tuna.
 
 
Sen går vi upp och tar lite kaffe, mitt stora kök kan vi inte vara i vi sätter
oss i vardagsrummet. Så är  har vi gott med kaffe och lite trevligt
vill jag lova. Vi snackar lite och så ringer Camilla, det är klart
och nu behöver ju då dom lite sällskap. Lite så där 
övervakning. Ja jag finns här och är på G 
till er. Så då kan jag ta kaffe och
snacka lite med er.
 
 
Det är helt
galet, jag fattar inte.
Hur skall jag nu gå vidare?
Vad händer nu? Vad gör jag nu?
Hur kommer detta sig? Men fan, skit och
helvete. Nä jag måste sluta nu detta går inte.
 
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0