Vilket regn

 
SUPER FARMOR BLOGG
vecka 32 dag217 på året
 
 
 
190805
 
 
GRATTIS 
 
Ulrik & Alrik
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då så jag
har en ny måndag med
helt oskrivna blad, det är ju det som
man skall fylla med härliga minnen. Jag har
min svärdotter Ashani här och det är ju så kul. Hon är
en fin själ. Hon skall vara här ett tag, så det blir kul kan jag tycka.
Min son skall jobba till 20.00 han tycker inte det är kul. Men "thats life".
Allt är INTE kul.
 
Ja lite frukost på detta och så kan jag väl snurra i väg lite då. Njuta
av frukosten kommer först och så kaffet på det, så nice. Jag
hoppas på en stilla morgon och en skön förmiddag.
Har fått ett litet meddelande av Nea som
skall vidarebefordras  till Ukki Ja
nu kam jag  inta duschen.
Snart redo att inta 
dagen.
 
 
Då är jag
klar för avfärd mot Brinken.
Det vankas kaffe där, det säger jag inte nej till.
Lite lunch, kycklingsallad så gott. Ja vi till och med titta
på en jul film, hur tänker vi här? Vi skall ju njuta av augusti månad
först, sen de andra innan december kommer.  Ja ja men den var ju bra och
mycket kärlek, det är väl huvudsaken. Jag klockan tickar på så jag skall åka hem
nu innan spöregnet kommer.
 
 
Skall handla sushi till Ashani som ligger hemma och är lite off. Hon behöver
uppmuntring. Då köper man en choklad eller ostbågar eller sushi. Så
det kan ju bli gott, jag köper till mig också. Ja så får sonen ta
chilli con carne i kväll. Så nu skall jag skynda mig,
regnet kommer snart. Full speed Bee.
Så parkera och upp.
 
 
Jösses vilket brak, två gånger,
den måste ha gått ner någon stans. Dom
smällarna och så kommer det ju vatten i mängder.
Tur man är hemma, jag har inga torkare på Bee, någon som
förstört dom. Måste ner till Bullen och fixa dom. Då så vad gör vi nu
då? Jo jag skall sätta in massa kort som jag har beställt.
 
 
Så då skall jag fortsätta kvällen med lite TV tittande, det kan ju var
som en bra ide. Liten lugn och bara jag kväll. Har ju då lovat
min son att hämta han. Hans flickvän är hos oss och
han vill ju vara med henne, men han har lite
annat att stå  också. Nå väl  ingen
brådska. Men lite tid kan 
jag allt unna mig.
 
 
Titta på
filmen med Sandra
Bullock. Oj nu skall jag hämta
Juhani. Det regnar inte. Har ju inga
vindrutetorkare. lite otäckt och det regnar.
Vilken tur, det är uppehåll just nu och bara här över.
Ja det är ju bra. Då så killen kommer du hem tidigare och
kan gå till Gymmet.
 
 
Jag kommer hem 20.25 och tänker se slutet på filmen och
sen på Marie Wern. Det kan ju vara time för sängen sen.
Så tack för mig och hoppas jag du kommer hit igen.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0