Barnbarn besök

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
1912021
 
 
GRATTIS 
 
Tomas
 
 
 
DAGENS CITAT
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Nu kära vän är det då dags att fixa en ny dag med nya utmaningar.
Det första som kommer i min väg är ju nu då min frukost, sitter i
pyjamas och skall njuta av en härlig god frukost, ljuset är
tänt och musiken är på. Vad mer kan man önska,
jag är uppe före resten av familjen och
bara det är guld värt. Tyst och
stilla. Andas in djupt
i näsan, håll.
 
Andas ut
genom näsan, puta
med magen när du andas in,
Så skönt, känna lungorna fylls med syre
och man känner att lungan vecklar ut sig till 100 %.
andningen är A - O i systemet vi har,man skall vara rädd
om det man vet inte när man mister det. Nu skall jag börja min 
dag med lite kaos i mitt hem, jag har två buffliga män i huset. Den ena
är min man som jag älskar, men inte på morgonen.
 
 
 
Den andra är en av mina söner, den som oftast kallas för sladdisen.
Han är bortskämd, mest av sina syskon faktiskt och jag måste
säga att Jimmie var värst, han börja ju jobba där i samma
veva som han var liten och han köpte märkeskläder
och leksaker hela tiden. Dom har ett starkt 
band som nu håller på att lösas upp.
Nå väl jag har nu dessa två
herrar i min hall. Lite
jobbigt, jag puttar
ut dom
 
Så nu
kan jag stänga
dörren, åter tyst och
lugnt, jag tar en  tre tår my
god it´s magic. Det är så tyst och
lugnt. Jag man kan njuta som fan. Jag 
vet att min man kommer snart igen så det är
ju bara att passa på att njuta nu. Vi skall ha besök
av en mycket lycklig kille.idag. Han är så tyst att man får
hänga med han före att höra honom.
 
Fina barnbarnet kommer 11.20 så nu skall vi se vad vi skall göra.
Men mormor jag vill ligga på din säng en stund jag är så
trött. Det är helt okej, vill du låna min padda lite
så du kan kolla på lite you tube? Det
är inte många knop i detta barn,
Han ligger där mest hela
tiden, bland kommer
han ut för att 
kramas.
 
 
Han säger
också att han
älskar mig. Håller
tungan rätt i mun och
svarar, Jag älskar dig också,
massa.Sen är han tillbaka i sängen,
Lite orolig är jag kollar om han somnat,
det blev super tyst. Nej då han är vaken.
bra då vet jag.
 
 
Han vill ha lite mat och jag fixar makaroner och köttbullar.Han äter.
Hans föräldrar är tillbaka, dom har handlat maten till jul. Det  
är deras tur i år att ha julmiddag. Så nu är det bara att
köra på. Vi skall ha lite lite av varje, och sen inte
för över mäktigt . Det är ju så illa med julmaten
att man köper för mycket. Det skall vi allt
skippa i år eller hur Camilla. Nu är
det i alla fall klart, med mat
handlandet. Nu skall
jag och gubben
ha  en dag.
 
I morgon.
Men nu i dag är
det då dags att tacka för
fint besök och lite mys som det
trotts allt blev. Vi skall också ses en
kort stund i morgon kanske. Det återstår
att se. Nu skall jag i alla fall ha en fin kväll.
Lite tv och så kommer jag att somna. Det
är ju som vanligt. Missa ett program som jag
ville se,men det är ju bara att strama.
 
Tack för i dag och vi skall sova gott.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0