Dagen före jul.

 
SUPERFARMOR BLOGG
Vecka 52, dag 357 på året 
 
 
1912023
 
 
GRATTIS 
 
Adam
 
 
Drottning Silvias 
födelsedag
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då skall
jag starta denna måndag
med att det är väl fan också att jag inte
får sova, jag är så trött så jävla trött och ändå får jag 
inte sova. Värken i benet tar kol på mig och det är fasen helt sant.
Jag vill inte göra något så jobbigt som att sitta uppe och bara vänta in tid.
Jag skulle vilja sova. har nu varit vaken i en och halv timma, jag kommer inte till
centrum förens klockan 12 så det är många timmar som jag skall vänta.
 
Jag får då börja från början i dag, frukosten jag skall njuta av frukost.
Det är min sedvanliga frukosten, inga konstigheter., Njuter
av den och funderar på vad jag glömt, musiken så
klart jag behöver musiken. Så nu är den
på och jag kan komma ner i
varv. Andas njut och
bli ett.
 
 
Min man
är vaken, jag har
bäddat rent och även hunnit
med duschen. Min man har ätit frukost,
kollat på TV i vardagsrummet som då innebär att han
ligger på soffan och sover. Klockan är nu snart 11 och han är inte
påklädd eller färdig. Vi skulle till centrum. Men vi tar en pepparkaka med
ädelost på. Ja gilla den, den milda ädelosten.
 
 
Jag har ju också fått jul kort som jag har visat, den kommer alltså i brevlådan.
Dessa kom först av Diana och Carolin.
 
 
Från Diana     och så från Carolin.
 
Sen kom så klart fler.
 
 Från Tina och Lena.         och från Kicki.
 
 
Även Pia skicka ett.
 
Så nu kan jag berätta att Pia kom på en fika i dag, Det var go fika på hög
nivå, hon berätta om dagen på jobbet, jag saknar mitt jobb. Är sjukt
orolig om jag någonsin igen kommer kunna jobba inom vården.
Jag kommer inte bli bättre än så här, vissa dagar helt
okej men med en taskig natt, andra dagar rent
helvete.Mitt liv 2020, inte för att jag väljer
det utan min kropp är helt slut.
 
Jag och
min man skall ner
till centrum köpa sista, till
barnen, Jag har sagt i alla år att
jag köper inte till vuxna barn, eller hur. Tur
att man inte har så många, bara 6 st. Är det någon 
som vill ha, nä jag delar inte bort mina barn dom är MINA
Jag har också väldigt många barnbarn som är MINA allihop. Det blir
ingen till övers att ge bort.
 
Nu till jul blir det satan så dyrt, vilket jag måste skära ner massor
nästa år, man är inte så kaxig när man blir fattig på kuppen
av sjukskrivning. Jag hoppas kunna komma i arbete
nästa år i februari, i alla fall halvtid  Då skall jag
slå en signal till Camilla, vad skulle du ha??
Jag är i centrum. Blockchoklad,
daimchoklad.
 
Sätt på
kaffe gumman jag
och pappsen kommer. Skall bli
gott. Då så mot Brinken så Jag är så
kaffe sugen. Min dotter är inte så där pigg och
det är synd men en fika blir det och jag han träffa
miss Paakki. Det var trevligt, så Camilla vart är Thomas?
Ja ha han kommer ju här, hej killen allt väl, ja då men
skall spela lite med Linus. Gör det.
 
Vi säger hej ses i morgon. Så åker vi hem, det kommer vara fantastiskt
roligt med lite trevlig kvälls tid med mannen, vi kollar på TV, en
serie som är skit bra och handlar om en trollkarl, engelska
titeln The Witcher super bra är den tåls att se om man
gillar häxor och trollkarlar.
 
 
Det blir
lite mat och så
är det mer tv på kvällen så
 
det käns okej. Jag hoppas att du har det
gott här på kvälls sidan om dygnet så jag kan ju lika
bra säga hej och tack för i dag. Vi hörs igen i morgon på julafton.
Det är så spännande 
 
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0