Ett stycke kollapsad madge

 
 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
1912025
 
Juldagen
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ny dag
börjar och jag har
bestämt mig för att ha en
slapp och skön dag. Det kan ju jag
vara super värd. Så börjar min dag med
att tända ljus, att sätta på musik och njuta av
lugnet som uppstår. Det kall jag hinna innan jag
drar mig till vardagsrummet och ser på tv. en film
eller vad som helst. Så nu kommer min man så lugnet
har lagt sig, ha ha ha.
 
 
Då skall jag se min dag vidare. Jag är så trött, har så ont i kroppen.
Ari säger att jag skall lägga mig det blir ett par jobbiga
timmar,  Mår illa och feber, sen kom helvetet,
Min mage har kollapsat . Det är inte
vinterkräksjukan då skulle
symtomen vara
annorlunda,
 
Så jag säger tack och hej just nu.
Är så yrslig.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0