GOD JUL

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
  
1912024
 
God Jul
 
  
GRATTIS 
 
Eva
 
 
DAGENS CITAT
 
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Startar min
dag med en halv frukost,
det är ju sjukt att ha tvättstuga i dag. Men
så klart har jag det. Vad skall man göra det var två tider i dag
eller i morgon, det blir i dag i all fall då tycker jag. Min familj tycker inte det.
Men det är ju som det är om dom skall ha rena kläder. Då så frukosten först.
Tända ljus och så på med musik,ner med axlar och andas in och ut sakta genom
näsan, upprepa, fyll lungorna mer och mer. Total stillhet. mitt mål är upp nådd.
jag är ett med in själ.
 
Då skall jag till tvättstugan, min man hjälper mig ner. Vilken tur. Det är mest
sådant som skall tumlas, det är bra för jag har ingen lust att ha
kläder i kela huset. Så då var tre maskiner igång, upp och
ta lite kaffe. Skall ner om 50 minuter. Då är det
detta springa upp och ner, skit jobbig.
Men det skall gå bra.
 
 
Allt klart
skall ta ner det sista, så
kan man fixa allt annat. Men oj allt är
torr så bra. Jul fix efter in plock av tvätt.
Så nu skall vi ner till Camilla och Thomas.
Lite bilder kommer här.
 
 
 
 
 
 
Vi har ätit gott, druckit gott och njutit av fin sällskap. Det har varit
ett spelande med alla nya saker och massa skratt, Fortnight
var bäst tyckte Linus, Dom var fyra stycken som spela
kul tycker jag. Vi som var samlade här på Brinken
var: Jag, Ari, Thomas, Camilla, Linus,
Juhani och Ashani.
 
Nu skall
vi runda av och
ta en UBER hem.Så trevligt
och nice det har varit. Skall försöka
komma till ro och nu skall jag allt sova.
 
 
GOD NATT 

    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0