Julklappar och middag

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
191130
 
 
GRATTIS 
 
Anders & Andreas
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Grattar pappa
på din namnsdag,
Grattis kära mamma på
din 96 års dag, det spelar ingen
roll hur länge sen det var du gick bort,
du är så saknad i mitt liv, jag kan höra dig
varje dag och jag är så lycklig över det. Jag kan 
se dig i bland hur du ler och skrattar. Kära mamma
tack för att du var / är min mamma.
 
 
Då skall jag inta min frukost och njuta av den. Det är 
inte så lätt efter som min man sitter och spelar.
Det går bra och jag kan känna att han
är nära mig. Min själ känner sig
ledsen i dag, saknaden av
mamma är jobbig.
Kommer alltid
att vara.
 
Men min
dag går vidare,
Jag och min man skall
nu åka till Södertälje. Weda
och kolla in leksaker till alla kids.
Vad blir det?? så där 14 - 15 stycken.
Jag får sätta upp en lista känner jag. Det
är ju så många men alla skall ha. Bara att jobba
på.
 
Så nu är vi iväg mot Södertälje och Weda, jag skall se vad för
leksaker jag kan få tag i, det är många ungar och många
som vill ha olika saker. Det som kan vara roligt
är ju att få se deras min. Ja man får åka
runt.där vid jul till alla barnbarn.
Ha ha ha  jag många
turer blir det.
 
Nu har
vi handlat klart och
jag har så jävla ont, på ren
svenska, fan vad det värker.Jag
skulle behöva min fina Haylie här, hon skulle
kunna göra min dag  Det skulle vem som faktiskt, en
kram från ett av mina barnbarn gör mig glad, vem det är spelar
ingen roll, alla är lika fina tycker jag. Så då är det dags för en kaffe, Ari
skall lägga in en trav rad.
 
 
 
Vi fixa i alla fall några klappar. Det är ju bara att hoppas på det bästa.
Jag skall nog fixa till alla, det brukar ordna sig så där närmare
jul. Det är väl bara detta stress som blir, man har svårt
att hitta den dom vill ha. Många olika viljor och
tankar på vad man skall köpa. Skall det
var irriterande ljud saker eller
bra att ha?
 
 
Nu är det
dags för en middag i
Norsborg. Det är hos Patrik vi
skall vara, det blir massa gott och massa
snack. Vi, jag och min man, är spända på vad som
händer i kväll och det är ju sant. Man vet aldrig. Jag hoppas
att det betyder att jag kan få tillbaka kontakten med Patrik som jag
hade förr.
 
Njuter av maten och det är så underbart, vi skall nu dra oss hemåt,
jag måste ta min medicin. Tog inte den med mig. för det är
helt okej. Tack Patrik och Camilla det var super trevligt.
Hoppas vi kan göra om det. Kram till alla barn.
Väl hemma i vårt hem blir jag röd och
inser att det betyder att jag har en
massa saker framför mig
att tycka om
.
Jag skall se till
att allt nu som man har är
viktigt och att det som finns framför mig är
det viktigaste för mig. Min man sätter sig och spelar,
jag tänker lägga mig lite i sängen och se på "Så mycket bättre".
Jag lär väl somna som vanligt men det är okej. Så nu skall jag göra kväll.
Vi ses i morgon.
 
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0