Lugn och skön dag

 
SUPERFARMOR BLOGG
Vecka49, dag 336 på året
 
 
 
191202
 
 
GRATTIS 
 
Beata & Beatrice
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ja då
skall jag ta
tag i denna dag
som innebär hemma
vid och ltte samtal och plock.
Det är samma sak varje dag man
plockar, städar, torkar och så fikar jag
massor. Det är mitt liv kärlek och kaffe allt
jag behöver för att ta mig över hinder och dåligt
sällskap.Min dag sprudlar av lust och det är det som
håller mig uppe.
 
Ja musik ljus och frukost, det är det som kommer nu.
Musiken ligger på i bakgrunden medans jag äter
och skriver. Det är stress fritt och känslan är
enorm. Man blir öppen för besökare. Oftast
vill dom mig något så jag slipper föra det
vidare, kan vara jobbigt. Nu är det rent 
och ingen just nu så jag njuter av
min smörgås och kaffe. Det
är andningen som gör det.
skön känsla
 
Nu är
det då dags att
vika in tvätten som jag
rvättade i går, lite av det är väl
torr.n Nå ja det är ju inte så mycket
Lägger det på sängen får ta det i eftermiddag.
Jag har ringt och fått en tid i morgon till läkaren. så
det är bra. Skall jag sätta i hopp pepparkakshuset då. ja det
kan vara bra. Hett vatten i ett glas, glasyren i där. då kommer färgen
bättre ur tuben. Men fasen detta blir inte bra, så trögt att få ur färg glasyren
så nu skiter jag i detta.
 
 
Då skall jag bara ha en eftermiddag med TV och skön kväll, men va fan min
box funkar inte, jag blir smått arg eller nä inte arg less, Det är ett
bättre ord, Jag skall ringa till Com hem och fixa en ny box.
Jag skall nog bara ha musik i dag  och vara i min
bubbla för dagen. Det betyder att jag inte
behöver göra en massa. Så nu 
jag fixa en bra kväll.
 
Camilla och
Thomas kommer
förbi jag hänger på till
Willys och fixar lite saker som
jag måste ha, typ ingefära och mjölk.
Ja sen skall vi hem och jag är så tacksam att
dom kör mig till affären. Så nu kan man ha en fin
kväll och njuta av tv 4. Lite juice och det fungerar ju också.
 
Då skall jag bara tacka för i dag och tyvärr fans det inte 
så mycket mer att tillägga. Jag hoppas på lite mer
i morgon.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0