Middag hos Karlssons

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191204
 
 
GRATTIS 
 
Barbara & Barbro
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
SUPERFARMOR BLOGG
 
Jag hade lite healing i går, lite på distans. Det funkar så där
men det som jag vet  är healing med personen hos
dig mer effekt full. en det var skönt och det är
så varmt. så skönt att få sova sen.
Det var bra, så man är
nöjd. Tack Lisa.
 
I dag
är det också
en skön dag för att
man inte skall flänga och fara.
Jag har bara en återhämtnings dag. Min
man kommer i kväll så jag skall fixa lite sallad eller
så till han. Då skall jag bara se till att jag har en bra dag.
 
Jag startar med min frukost, på med musik som
lindrar stress, ljuset är tänt. Och jag känner
en stark harmoni kommer över mitt inre
jag. Njuter 100% som man skall. 
Det är så bra vilken energi
på fyllnad.
 
Pia kommer
vi tar en kaffe och
det är ju bara att njuta av
sällskapet. Vi planerar att fixa
lunch / middag till familjen. Vi kör på
pannbiffar. Så gott. Solbo nästa och inköp
av ett par saker. Då så mot Brinken och så skall
det bli mat. Det kommer smaka super, lite kort.
 
 
Pia fixar biffarna,       Linus skall kolla på TV:N
 
Lunch / Middagen är klar              Jag är hungrig       
 
Tack för maten           Pia vill ha kaffe på maten.
 
Som vanligt tar allt roligt slut och jag skall hem och lika så Pia. Min man är
hemma så det är bara att forcera hem. Tack Pia för en bra dag och
tack familjen Karlsson för att vi fick rå om er det är alltid lika
kul.När det är tunga tider då ser man vilka som står
kvar vid din sida. Så nu tar vi nya tag.
Kör hårt så det ryker. I morgon
är det MKS för min del.
 
 
Hemma är
det som det skall,
min man är här och han spelar.
ja det gör då inget för jag sitter ju här och
skriver. Vi skall ta en kaffe snart så får vi se vad
som händer.Klockan är inte å mycket så man kan ju kolla tv:n lite.
 
Min kväll är ett facktum så jag tackar för i dag.
Vi hörs i morgon
 
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0