Nacka igen

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
191203
 
 
GRATTIS 
 
Lydia
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Det är
en tisdag, haft
lite strul med datorn
eller rättar sagt med internet.
Det fungerade inte men jag har en
mycket kunnig son som bor hemma. Han
fixa så att det fungerar i gen. Jag kan använda datorer,
jag kan se till att göra det jag skall. Men den tekniska biten den
överlämnar jag till min yngsta avkomma. Han fixar allt på ett litet kick.
Tack fina Juhani för hjälpen.
 
Då skall jag njuta av min frukost som är något sen och det beror på data
problemet. Så nu får jag i gång lite musik och kan njuta av min 
goda och nyttiga frukost. Jag har nu även fått igång min
pop låda så då är det bara att köra på. Jag har
en viktig och avgörande möte hos min
läkare. Men först skall jag möta
upp Pia så vi kan luncha.
Det ser bra ut.
 
 
Nu kommer
Pia vi hinner med kaffe
innan vi måste ila. Vi skall göra lite
saker så det är viktigt att hinna med allt. Då
sitter vi och njuter av kaffet och snackar om olika saker..
Det finns massa samtalsämnen, ja vi kan detta med att hålla
samtalet i gång. Nu då, skall vi ta oss ner till centrum. Det blir Lekia,
Lindex och apoteket. Nu skall vi njuta av lite lunch, det kan vara gott.
 
 
Asiatiskt, men oj vad folk det är fullt. Då tar vi den längst bort,
Time out. Här tar vi lite fisk med en kall sås. Det kan 
vara gott, det var gott. vi njuter av maten och
sen är det bara att åka vidare. Vi skall ju 
till Nacka sjukhus där Aleris håller
till. Vi kommer i god tid, jag 
vill ha tid på mig.
 
 
Man kan
få komma in lite
fortare och man kan
ju då få lite extra tid hos en
läkare. Min läkare var gladare i dag
och det kändes helt okej i dag. Det tycker
jag är viktigt för det är inte så kul med tråkiga läkare.
En rad mediciner, en kortisonspruta och på återseende.
Vad kan jag ha i mitt ben?? Han tror det är ryggen och höften.
Jag vet inte jag börjar tro något annat. En kaffe innan vi åker
 
 
Så hela långa vägen hem ock köer mera körer, det regnar det
är plusgrader, all snö som prydde vägrenen är borta och
nu är det grått, mer grått och ännu mer grått. Detta är
inte kul, inte någon stans, nä kom igen hit med lite
snö. Jag är så less på regnet. Jag fattar inte.
Nu skall jag kolla tv och snacka med Pia.
Sen skall man logga ut. räcker för
i dag.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0