Överraskad

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
  
1912018
 
 
GRATTIS 
 
Abraham
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Det är en otroligt jobbig morgon: Först har jag sovit med högra armen över
huvudet så pass illa så jag har stängt av hela tillförseln av syre och
blod. Så när jag lyfter ner den med hjälp av vänstra armen
är den så tung att jag tappa den, Vilken tur att jag
ligger i sängen. När jag ställer mig upp
Vaknar den med obehaglig
känsla
 
Numer två:
Jag reser mig så
fort att blodtrycket inte hinner
med. Vilken tur att jag har en vägg
bredvid sängen. Oj vilken karusell sätter
mig ner och huvudet i knät, räknar till tio reser
huvudet, Så nu skall jag gå, och det är ju en konst i sig på
morgonen, jag tar bara några steg då jag känner nervvärken i benet
för en kort minut. Det blir en spännande minut. Kommer  smärtan 
eller inte? Ja det är frågan.
 
Numer tre, det känns konstigt och det är en känsla som sprider sig.  Jo det
kommer värk men inte som jag tror nej då det är tryck på vissa
ställen och ilningar på andra ställen. Men nu  får det räcka
jag har ont punkt nu skall jag fixa frukost. Hur svårt
kan det vara? Jag vet  att jag har ont behöver
inte analysera det. Det kommer inte bli
super, jag lever med det,
punkt.
 
Frukost 
Nu skall jag njuta
och bara se till att hela alltet
blir så bra som det bara går. Lite ljus,
lite musik, allt är klart andningen så själen och
jag är ett och nu kan jag känna att jag är i ett morgon rus.
Vad skönt bara njuta, bara andas och känna , jag är i fokus.
 
Det är så svårt i bland att hålla saker på rätt plats i huvudet. I bland kan jag
känna irritation på att människor i min omgivning straffas fel människor.
I bland  kommer mina varför frågor kan man inte vara öppen
för att det kan vara på ett annan sätt. Det är  inte alltid
som någon säger. Det kan vara så att ett har fel.
Det kan faktiskt vara så. Men då skall man
blanda in dom små liven för att
straffa mig. Vänta nu, jag
far inte så illa som 
barnen.
 
 
 
I dag har
jag en sån dag som
allt känns bajsigt riktigt bajsigt.
 Jag skrev på Facebook detta:
  
191218
Vi går sakta mot jul  Det är nu dag före dan föra dan före dan före
dan före doppar dan Det är så tråkigt ,så jobbigt så besvärligt att
hålla i hopp en dag Jag är på brytpunkten varje dag, Faktiskt varje
dag  Detta är så stressande  Jag letar överallt efter strå att hålla i.
Jag tror inte att jag har känt så här förut  Mina barnbarn som inte
jag får träffa, och Linus  ja vad säger man  Jag tror inte jag kan
fixa detta :Fy fan för människor....... Jag skall andas och hålla
i hopp detta, djupa anda tag, andas.
Gör en bra dag 
 
 
Jag sitter fortfarande och funderar varför. Herre gud, har inte jag
vänt och vidrigt på mig för att alla skall ha det bra? Är det inte
det livet går ut på. Måste man sprida lögner som inte ens
det finns befogenheter för. Snälla. Jag har i alla fall bestämt
mig för att jag skall allt starta min andliga del igen och
denna gång är jag stark som attans. Jag skall fixa
detta jag är starkare.
 
Min svärson
Thomas tycker att jag skall
muntras upp lite, han har en överraskning 
till mig. Han hämtar mig och sen kör han mor
E4:an, vi svänger av vid Skärholmen, ja till Heron och en bio,
Yes Star Wars Alltså blir jag glad eller blir jag super glad? Super duper
glad så klart. Vilken överraskning,
 
 
Jag kan ju bara säga att om du är en Star Wars fan skall du se denna,
ett måste helt enkelt, jag bara dör vad bra den var. hela mitt
hjärta Tack Thomas, Alltså min Chewbacca min älskad
troll. Vilken eftermiddag. Sen kommer gubben
hem bara de. Ja vilken eftermiddag Väl
hemma är jag upprymd och säger
till mannen. den skall vi
se. Den är skit
bra.
 
Nu skall
jag strax fixa för
lite healing och njuta en stund.
Skall också se vad man kan göra till kvällen.
Jag skall då av sluta denna dag och tacka för den,
Tittar stor väntas.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 
 Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0