På Date

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
 
1912020
 
 
GRATTIS 
 
??Israel & Moses
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ja vad skall man säga, lite tråkig sömn har jag ju haft, betyder det att jag blir
så trött i dag så ja det är mitt liv just nu. Undra om det vänder att jag
kan få sova på morgonen igen, skulle ge vad som helst, nästan,
för att få sova till nio. Jag vill bara leva mitt liv helt vanligt,
vara någorlunda pigg klockan 10 på kvällen och få
sova till nio. Finns den möjligheter?? Kanske
lite?? Ha ha ha det är okej, jag är i alla
fall med om massa saker så jag
vill inte missa något bara
för att sova hela
morgonen.
 
Frukost
Yes lite yoghurt,
musli och avsluta med kaffe.
Njuta och andas, vilken härlig morgon.
Nu hoppas jag min dotter kommer att ringa åtta
när pyret är sövd.  Jag kommer att vänta och vänta. Men
nu skall jag njuta av en god frukost.
 
Litet samtal med Pia och hur hennes dag blir i dag. det är inte
så mycket att göra. Karlssons är på NKS, så man kan
inte fika där. Mannen kommer snart så det kan
vara en bra sak. Vi skall hämta kort som 
jag har beställt, det är på mig och
Linus, det är så kul Han 
och jag är fina på
korten.
 
 
Lunchen
blir makaroner och korv,
min son fixar. i dag skall ju mannen bjuda
på lunch. Så han får komma nu. Ja i väntans tid blir det film,
det är ju kul. Lite avkoppling på hög nivå. Pratar med Camilla, dom är på G
hem och så skall dom vila lite, Linus mår skit i dag. Jag hoppas att det blir bättre sen,
skall träffa Jack i dag ju. Hoppas ni får lite kul. Så kommer min man, han skall duscha och
sen skall vi till Centrum.
 
 
Han skall köpa en andel och sen snacka han om att vi skall äta lite, det blir Kinesisk mat,
4 små rätter och en stor .....vatten, Ari tar nästan likadan men den heter special talrik.
Så vi har en fin date på tu man hand i Tumba centrum, vilket är super då han är
lite trött. Tar en sväng in till affären och sen så hem. Då är vi hemma,
sätter på en film, eller det är en serie, om en trollkarl och en
prinsessa. Spännande, Sen somna min man. han
vakna när jag har bytt kanal och tittar på
annat, Då går han och spelar.
 
Jag har
 så ont att jag tror
mitt ben skall värka sönder,
det är mina sendrag igen. Jag trodde 
lite eller hoppades på att dom skulle släppa
med operationen. Allt är super efter operationen men
nervverken släpper inte, jag kan ju gå nu i alla fall. Sen är det
sendraget, dom har kommit tillbaka så det är inte så kul. Nu finns
det inget mer att göra, det är så så det är.
 
Jag smörjer benet med heat lotion och så
hoppas jag på en bra natt.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0