På stan

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
191209
 
 
GRATTIS 
 
Malin & Malena
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej
Ja då kör
jag igen, jag har
fixat allt i badrummet så
frukosten skall avklaras nu. Jag ser
att det är så fint ute, så ..... vitt så ljust, nu har
änglarna dansat hela natten. Det är så vackert. Ja jag älskar
snö när det skall bli jul, så vackert så varmt och fint. Ja det är en fin
morgon, jag skall följa med Pia in till stan, så det är ju bara att knalla upp
så jag hinner allt jag skall stå i innan jag kan åka i väg.
 
Ljus, musik och en skön stund med frukost och avkoppling. Så skönt
så andligt och skönt det blev i köket, det lös upp för några minuter,
Helt magiskt, helt fantastiskt wow, vilken känsla i hjärtat.
Nu skall jag allt ha denna känsla kvar hela dagen
så skön så varm. Tack mina kära och nära.
Nu är jag på spår igen. Kommer greja
detta, jag är stark, jag kan.
Andas och så är
jag i gång.
 
 
Man ser
till och med
datorn i bilden, det
är snyggt. Ha ha ha ha Nå ja
nu skall min dag dra i gång och det
blir till en Advokatbyrå i stan, Pia kör. Vilken tur
Nu är det ju så att jag har inget att förtälja så jag kör på.
Vilka köer, klockan 10 på förmiddagen, ja ja vi hinner men man får
lite hicka.
 
Så upp 4 trappor och vilket härligt rum, med världen fönstervalv,
tror jag det heter. Eller så heter det något annat. Om
någon vill eller orkar kan man berätta det. Jag
bryr mig inte så värst mycket. Jag  
tycker att det gick fort och 
allt var så enkelt.
Nu skall vi
vidare,
 
Då är det
Skärholmen som skall
få celebert besök av mig och
min polare Pia.Ja få se vart skall vi äta??
Ja vi tar lite kebab, Det blir ju så bra som det kan bli.
Jag hoppas att det är massa gott detta, min kebab består av:
kyckling, pomes, vit och röd sås, feferoni Allt på en tallrik Oj detta lär
jag inte äta, alldeles för mycket. Så nu kan man åka vidare. Skickar ett
meddelande till Camilla.
 
Hur har sövning och strålningen gått? Jag hoppas det gick bra Kärlek
till et, är det okej att ta en fika med er?? Jag skall bara se till
att vi kommer inom snar framtid, mycket bilar ute och
dom är rädda för snö flingor ha ha. Ja så kan 
det vara. men nu är vi på Brinken och
nu skall vi fika.
 
En fika
och magi på TV
vilken härlig kombo. Min
lilla killa mår inge bra i dag, vad hände?
Vet inte okej så kan det va, vi kämpar på mormors
super krigare. Älskar dig, Tack mormor, jag älskar dig också.
Jag dör fina kille vill hålla om dig in i evigheten. Jag fattar inte,
kom igen nu, nu kör vi så det ryker.
 
Jag fick se att Mari Fredriksson har lämnat jordelivet.
Det var tragisk, den vackra kvinnan kunde sjunga
så vackert så håret på kroppen reste sig.Jag
blir så sorgsen när sådant händer, hon
kämpa hon också. Jag säger bara
en sak
 
FUCK CANCER
 
Jag skall
nu hem en kort
stund innanThomas hämtar
mig igen. Hemma det är tomt men
vart är Juhani då?? Messar, får svar och så
ringer luren.Det är frånbarndanser fonden. Det kom
massa info till mig så jag sätter mig och dör en stund.
 Min tanke blir ohälsosam, men så blir det nog i huvudet lite,
kan man byta plats på något sätt? Kan man hjälpa detta barn lite snälla
något man kan göra??
 
 
Nu kan jag prata med Juhani, jag berätta att jag bröt i hopp och att jag
hoppas att det går över. Han berättar att han är på g till gymmet
och kommer hem senare. Ja det är okej och jag berätta
att jag skall iväg till ett möte om pensionen. Ner
till bilen och så till Tumba scen. En 
timmes info, Thomas sa 
att vi skall kolla
upp detta.
 
Väl hemma
möter jag Juhani, han är
trött efter jobbet och gymmet.
Det är helt klart jag tror att han kör för
hårt på gymmet, men han säger nej då det
är okej. Jag gillar när det blir tungt, jobbigt och
det är han som känner sin kropp bäst, älskar dig killen.
Jag sätter mig och tittar på tv:n en stund. jag somnar säkert
men god natt då.
 
På tv:n är det om bästa barnprogrammet ever. och informerar att
Com Hem inte kan sända tv 4 efter midnatt om inte avtalet
görs upp. Pengar styr överallt, till och med i
familjer Galet. Men då så.....
somna som vanligt.
 
Upp 00.00
för att ta en värktablett
. Kan nog sluta med dom. Gör dom
nytta eller, jo jag skall ju börja på sjukgymnastik
så...ja det kan vara något. då. 
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0