Pia och jag

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
 
1912012
 
 
GRATTIS 
 
??
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Dagen starta sakta och lugnt, det är det som är en skön morgon.
Inga måsten eller ingen stress, jag sitter bara här och
känner att jag är ett med själen och min kropp,
hjärnan är vaken, och det är ju bra,
kroppen har nu stabiliserat sig
så jag kan sitta, det var
värre när jag
vakna.
 
Då trodde
jag på allvar att mitt
ben skulle explodera. Det är
satan så ont efter operationen. Men
det går över jag fortsätter gympan och tränar
hårt, nej inte hårt hårt bara hårt. Då skall jag inta min
frukost och njuta av den en stund, vi ses snart.
 
Jag väntar på att Pia skall komma så bäst att göra sig
klar så vi kan dra till centrum på en gång. Hon 
ringer på porttelefon och jag släpper
in henne. Hon kommer in
som en virvelvind
hon måste
på toa.
 
 
Är du
klar nu? Då så
då kan vi åka, jag skall fixa
med gamla TiVo boxen och sen skall
jag fixa julklappar. Det är nice, till apoteket också,
får inte glömma. Så liten sallad, nu känner jag mig så glad så
härligt mysigt som man bara kan, jul kort i väg och nästan alla julklappar
är klara. få se Tindra, Johanna, Amanda, Joline, Haylie, Linus, Olivia är klara det
är  7 st, inte klara Lukas, Elton, Jack, Nicole, och Milo, det är 5. Så det är inte så
farligt anser jag.
 
Vi tar oss till Brinken för en liten slapp stund. Pia skall jobba 17.30 så jag 
har en stund kvar att snacka. Som vanligt är det ju så att man skall
snacka hela tiden.Det är så jobbigt tycker många men inte
om man har en kompis att surra med hela tiden,
om hennes saker om mina saker och
deras saker och våra saker och 
vete tusan saker, om allt.
 
 
Kaffe blir
det på tvären,
höjden. längden och
i koppen. Så det var en så fin
dag så den vill jag ha igen.När man har
roligt och trevligt rinner klocka så fort, varför?
Nu skall hon till jobbet, vi tar adjö och det är nu kväll
och vi skall fixa middag jag och Camilla. Thomas skall spela
badminton.
 
 
Jag och Camilla bestämmer oss för att se på ViaPlay och
Carolas advent. Så bra artister är med. Det är fint
att höra julsånger med bra artister, så detta
skall bli kul. Det blir magiskt, bra
program Carola. Medans 
vi fika och myste.
Det är så
mysigt.
 
 
Thomas
kommer hem och
vi fikar igen, Han skall
köra mig hem så det blir bra
det. Dusch, kaffe och snack, han spela
med sonen Rickard, vad kul. Det är ju kul att ha lite
mer folk som vill spela, jobba upp sig i serien och sen är det ju
du som bestämmer på vilken nivå du vill ha det på. Så det är ju kul.
Nu spelar Thomas i sjätte division tror jag.
 
Så nu är vi klara med allt och skall hem, Thomas kör mig så jag är
hemma på ett kick. Här står Juhani och Robin, kul att se dig
Robin hoppas du mår bra. Jag går upp, trött. Väl uppe 
kommer jag på att Robin inte fick en kram,
men så oförskämt av mig. Oj vilket
dåligt samvete jag fick. De
måste jag be Juhani
messa.
 
Så upp i
sängen och så
kolla tv, Juhani skall
träna så det blir inte något
snack i dag. Jag får väl säga god
natt och tack för i dag. På återseende.
 
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0