Första advent

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
  
 
191201
 
 
GRATTIS 
 
Oskar & Osslan
 
1:a advent
 
Grattis
Nisse.
 
 
Bild på mitt advens ljus.
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då har
jag första advent
här, jag hoppas det kommer
att bli den perfekta dagen och allt är så bra.
Jag hoppas det är massa kärlek och fina saker som
kommer ur denna söndag. Jag börjar med att inta min frukost
efter andnings övningar. Har varit vaken sen 04.45 så jag har haft god
tid på mig, tänt ljus och relaxmusik på högtalaren.
 
Frukost i harmoni och en styrka av denna värld. Jag hoppas att det är
så här hela dagen, full fart framåt:) Så jag kommer att vara i
harmoni hela dagen. känns så skönt och inget 
kommer att vara i vägen. Jag hoppas
på den ultimata dagen, men
man skall nog bara
vara glad åt sin
dag.
 
Jag och
min man är så
sega och känner att man
skulle kunna sova hela dagen, men
det går ju inte då kan man ju inte sova på
natten, så vi måste hitta på något.Min man skall nu
ta en titt på Bee och se vad vi kan göra så den kommer
igång i gen, kan vara en lite manick, en liten givare som man kan byta.
 
 
Så vi åker ner till min dotter och fikar och snackar bil, det är då lite adventsfika
och bil snack. Ari skall ta ut den lilla manicken men hans händer är för
stora.Så det blir Camilla som plockar ut den, med hjälp av sin
man. Så nu är det bara att beställa denna, vilket min
fina svärson gör.  Jag känner lycka, Bee
snart är det du och jag igen.
Kärlek.
 
Då så
efter lite glögg och
kaffe och lussekatter så kan
vi fara hem jag och min man. Fan vad
seg man är, han skall titta på skidor men jag tror
han somnade, jag gjorde det. Det tillhör att man tar en
 tupplur när man är 60+ så det så. Nu vet du det. Så blir klockan
17.50 Då skall vi ta ner tvätten tre kassar det är alla gardiner som skall
tvättas, helt galet men sant.
 
Jag får hjälp ner av min man han är så snäll, dom männen
växer inte på träd. En speciell man med konstiga saker
för sig, men djupt där inne oj oj han är bara min .
Han byter jag inte bort, för jag vet att han
bara älskar mig. Så hoppas jag
det blir för alltid.
 
Tvättar hänger
och så går vi ner tillsammans
och tar upp tre kassar. Klara 22.00 Hur
smidigt var inte det ? Han hoppas in i duschen och
jag får ju hänga tvätten, den är ju inte torr så att säga. Våra
maskiner och utrustningar är helt kajko. men så är det. Kommer i säng
runt 22.45 Tack för mig och vi ses igen.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0