Tekniska museet.

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
1912014
 
 
GRATTIS 
 
Sten & Sixten
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Nu har jag en ny dag , nya utmaningar och  nya möjligheter.
Så, vi skall tvätta, klockan 07.00 på ett annat ställe,
hoppas det fungerar annars vår jag vänta
till nästa torsdag. Inte okej. Det blir
en konstig frukost då jag
tar dom i omgångar.
Inte vad jag
är van
vid.
 
Då skall
jag fixa detta med
tvätta, jag och min man
går till tvättstugan Vi packar på
vagnen och så går vi. Tre hus bort, det
blir bra.  Nu skall jag titta här. Kommer inte in,
så det är så jobbigt med att ha en tid i en tvättstuga
som man inte kommer in i. Så tillbaka, detta är så komiskt.
Den där tvättmaskinen kom på tal igen.
 
Väl hemma igen fixar jag kaffe ock det blir gott, vist gubben?
Gubben är nöjd och en tvättmaskin är inte ett alternativ
här i vårt minibadrum. Vi var ju tvungen att ta ut
badkaret för att han inte kände sig
bekväm, allt var så trångt.
Men vi fortsätter vår
dag, ja min dag
kör på.
 
 
Nu fikar
vi gubben. Vi
skall ta lite lunch, bestående
av fläskkotletter och sen skall vi till tekniska
museet. Det är en god lunch min man fixar. Bara att
värma i mikron. Jag har redan förberett dom. Det är lite slappt
av han eller hur. Men vi har lite ont om tid. Så nu då, allt är klart och vi
drar till tekniska museet nu.
 
Väl där är Camilla, Thomas Linus, Jack och Rickard på insidan och väntar.
Vi skall betala inträdet och sen är det bara att gå in, det var fan så
dyrt, 150 kr per skalle. Okej det är kul att se barnen roar sig.
Så nu skall jag då knalla runt här, bland massa manicker
och roliga ting, Vi tar lite rast och jag skall fika.
Ari också Barnen och Camilla måste äta.
En skön stund 200 kr senare. Helt 
otroligt. Ja ja skit i de nu
skall vi fortsätta.
 
 
 
  
 
 
Efter ett
tag hitta vi ett super
kul lekrum med massa roliga
saker för barnen och männen. Camilla 
fixa kaffe åt mig en bra dag med lite för mycket
gående på betong golv. Vi tacka för sällskapet och åker
hem. En sallad skulle vara fint klockan är ju nu nästan 18 så det
ska bli gott. Jag skall kolla på en serie om Boba Fett från Star Wars.
Super bra serie.
 
Jag lägger mig i sängen och tittar på TV:n jag tror att det är
bra om man fixar sin kväll nu. Tv 4 visar Pernillas
show "kort glad och tacksam" Den var
skit kul Sen kom nyheter och
så vet jag inget mer.
Har somnat.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0