Till min bror

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191208
 
 
GRATTIS 
 
Virginia
 
Andra advänt.
 
 
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Det är
jobbigt med att
alltid vara till lags för alla,
eller inte så men att det skall vara
någon slags svart sjuka. Vem som du skall
informera eller inte. Om man ber mig att inte informera
något om en person gör jag så. Om någon ber mig att inte
prata om en person gör jag så. Men varför skall jag vara den som
står i mellan. Jag gör som jag blir tillsagt.vad är problemet.
 
Lite morgon stök och så njuta av en god frukost, det kan ju vara på sin
plats. Här är det lugnt och min man kommer och skall äta .
Jag ber att han skall vara lite tyst ett tag men sen så 
kommer morgonen i gång som ben skall. Så
bra och så fint. Jag njuter
 lite tag till.
 
 
Min dag skall
nu ta fart. Jag sitter och
sätter på olika pärlor på ett snöre so
Barn Cancer  avd. NKS har, det finns säkert
 på alla avdelningar där barn år involverade. Det är lite 
många pärlor i hans ask. Men nu skalljag sätt dom i ordning.
Så vad fint det är.Sövs många gånger och
strålningar.
 
Nu skall
jag till Hasse
och Mariane på lite kaffe
och snacka skit stund. Vara svartsjuk
på att dom är pensionärer. Ja det är så skönt,
jag skall i alla fall gå på möte nästa vecka så vem
vet. Framme för lite kaffe.
 
 
Kaffe hos Hasse & Marianne   Liten gubbe i trappan.
 
Tack och haj
 
Så hemma nu skall man finna lite mat ro och sen skall man få healing .
Det blir så bra så. Nu skall jag njuta av maten, ost & skinksallad.
Den var god och jag kan säga att jag har  en lunch i
morgon. Så nu skall jag bara njuta av kvällen 
fram till healingen.
 
Då är
det dags så
spännande och
den kommer bli så
 spännande. Här ligger
jag nu. Med massa känslor
det bygger på men blir till slut lugnt
och avslappnade. Det är så skönt.Det
var vad jag behövde nu på kvällen, Nu kan jag 
njuta av resten av kvällen. Lite TV och ja som jag
gör i viloläge somnar.
 
 
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0