Vacker dag

 

SUPERFARMOR BLOGG
 
 
191207
 
 
GRATTIS 
 
Angela & Angelika
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då skall jag starta min dag denna lördag. Det kan hända vad som.
Nu kommer jag i alla fall starta denna dag. Jag är trött och
jag är seg.uppe alldeles för tidigt då min kropp vill
sova mer massa mer jag är trött så trött.
Vad skall jag starta med? Jo det 
blir frukost, mitt hus är
tyst och inget
stör.
 
Då skall
min dag ta en 
vändning av dess like.
ibland kommer små guldkorn
som ger mig sån lycka i hjärtat. Man
blir bara glad ända in i själen. Ett bröllop.
Så vi skall nu iväg och se till att allt blir av, i
sista minuten vänds det och så fin och så härligt
det blir.
 
Kyrkan i Tullinge skall vi in ta, här kommer brudparet.
 
 
Vi skall självklart ha en fika efter Det
hör till med brud paret.
 
 
Så blir det lite middag hemma på Brinken Allt i lugn och ro,
det är lite det som behövs för Linus. Jag skall berätta att 
jag fick ett telefonsamtal av Haylie nu och jag blev
så glad, mitt hjärta dansa  i bröstet, hon
berätta att Jolin sa att jag skall
ta dom till badhuset i
dag.
 
Men hjärtat
det har jag inte
sagt, men vi kan väl
kolla in om vi kan göra det
näste vecka och åka till Sydpolen,
ja jag mins vågorna där säger hon. Ja
hjärtat vi skall fråga din mamma och pappa
också. När Ukki kommer på måndag kan ni diskutera.
Älskar dig.
 
Det var en trevlig dag och man kan lätt ta sig hem och njuta av
minnena från i dag. Det är alltid så kul att  få lägga 
fina saker i min minner säck. Då kan jag
göra kväll och se till att allt är
okej. Men vänta nu ...
TV boxen trasig
 
 
Måste
ringa Com
Hem det kan bli
morgondagens problem.
Det skiter jag i nu, måste sova.
 
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0