vilken fin dag

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
1912017
 
 
GRATTIS 
 
Stig
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då skall jag starta min dag och försöka få min dag att bli så bra
som jag bara kan. Jag har sovit helt okej, jag har haft en
skön morgon och bara sätt att den blir så bra, ljus,
skön musik och  med tanken på gårdagen
så är det hur bra som helst. Jag
prata med Linus, Haylie,
Joline och Amanda.
Det är lycka.
 XXX ( ljuskort )
Så min
dag kan inte börja
bättre ,,, tills min son med dåligt
humör kommer upp och vänder upp och ner
på hela stället. Sen slår han om och är som vanligt,
skum unge. Men det är MIN skumma unge, ha ha.Så kan det
vara ibland, det är ju inte så att jag lägger någon vikt på hans morgon
humör, ner då han skall bara fixa sig och äta så är han helt återställd.
Fantastiskt vad frukost kan göra. 
 
Så nu skall vi se var skall jag göra nu då?? Jag tar en dusch och ser till att
ny energi kommer tillbaka . Så vi hörs snart igen. Då är jag klar och
Pia är på ingående, När jag står i duschen ser jag ett jätte 
blåmärke bak på benet, vid knä på insidan. Nr: 1
Jag har inte slagit i. Nr: 2 det gör inte ont.
Nr: 3 Det var inte där i går. Fråga;
Kan det vara blodpropp??
 
(uräckta fula ben)
 
Så då
skall jag fixa
kaffe till Pia och mig
och njuta av det en stund när
hon kommer.Det dröjer inte så länge innan
hon kommer. Jag tror att hon var är inom 45 minuter.
Nu skall vi planera dagen, brukar bli så där. Det är så att vi skall
fixa led lampa till badrums belysningen. Sen skall jag ha mjölk, som vanligt.
Sen skall vi äta, då blir hon stressad, det funka inte så vi gick ut, hon får rent
av mat  på  Sibylla. Tack och bock.
 
 
 
Då bär det av till Brinken, hurra, lite kaffe hos Karlssons. Det är så gott.
Jag skall se till att äta massa bullar och massa kakor och
massa ..... Ja ha det var bara en bulla okej den tar
jag då. Sen snackar vi om allt mellan himmel
och jord, kära sköna härliga varelser, nu
har vi besök. men det kan jag inte
säga då får dom spunk.
 
 
Vad händer
nu, jag spiller kaffe och
jag blir yrslig, det är många som
vill något. jag måste hitta svar, Det är för
mycket här inne nu, oj oj. Ja då kan Thomas och
Camilla lämna huset så jag får ut några gäster, Pia skall
till jobbet, kram och ta det lugnt..Så hon tar också några med sig.
Då kan jag andas och det är bara tre kvar här. Vad gör pappa här? han vill
säga något, varför kan jag inte höra han? Så blir han arg ja ja kom till baka i kväll,
hemma hos mig pappa inte här. Ta med dig alla nu
 
 
Nu skall jag träffa Eva, herre gud vad det är nervöst, men varför? Jag fattar
inte, vilken konstig dag. Ja går upp till Thai restaurangen och där
sitter Eva, Hon ler och ställer sig upp. Vilken kram jag
rös i hela kroppen ända ner i tårna. Vad hände?
Den kramen var så varm, så äkta
så sann.
 
 
Vad det blev konstigt, helt galet men det var på ett possessivt sätt. Min vän,
är nästan här igen, vi kommer allt närmare varann. Skall vi köra på
nytt eller skall vi  göra något annat? Andligt? Jag ser ljus
runt min hand och även runt Eva. Magiskt. Det blir
som om vi är två själar som är till baka
som vi skall. Kan inte beskriva
vad konstigt detta
blev.
 
Jag säger 
inget men vi har en bra
stund och det kändes så himla rätt.
Så konstigt. Vi sitter där och äter och sen  tar vi 
sällskap ner till pendeln, hon skall till Tullinge och jag tar
bussen till Tuna. Vi säger hej och går åt varsitt håll. Jag sätter mig
på bussen som kommer 10 över 7. Kommer hem och så är det bara att
njuta lite av tystnaden , jag är en låt går i bakhuvudet, det är Sweet igen
The big apple waltz. Jag hör också någon som snyftar.
Borta allt är borta.
 
Nä men jag gör kväll nu, mitt ben värker så jag kommer att göra värsta
inpackningen av aloevera smörjning. Det skall vara bar sa Eva så
jag skall testa. då så nu skall vi se om smärtan avtar.
Men nu skall jag titta på nyheter och prata
med Pia. Så det var det så nu är
jag lite klar  för i dag.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0