Alla hjärtans dag 2019

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 GRATTIS 
 
 
 190214
 
Valentin 
 
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej.
Kul att du är här,
I dag blev jag överraskad av
min man. Han har köpt en chokladask
och en nalle. Det var så gulligt, han kan ibland,
Så dagen starta mycket snällt och mysigt. Ja detta med 
alla hjärtans dag är lite delade tankar. Man skall ge varann uppskattning
varje dag, helt rätt. Men på Valentins dag kan man ge lite extra.
 
 
Då skall jag ta tag i frukosten och njuta lite av den.
Och så iväg mot jobbet och ett förmiddags/
eftermiddags pass. Jag skall jobba
med en timmis så jag hoppas
det kommer att gå bra.
Allt är väl som
vanligt.
 
 
Ja våran SSK
kom tillbaka i dag, det var kul.
Han har varit i Thailand på semester,
vilken gris, ha ha ha ha nä skämt och sido kul
att han är tillbaka. Nu skall vi jobba på och så kommer det 
fram att jag är ensam delegerare, så då är det helt plötsligt massor som
skall göras. Oj jag hatar att vara ensam om ansvaret men det skall gå bra.
lugnt och harmoniskt så går det bra.
 
Ja jag har då bara att se till att göra mitt plus en dusch och städ.
Men det skall gå, en sår omläggning också så är det ju bra sen, eller.
Jag skall åka hem 15 så nu är det tre timmar kvar. Hilda kommer så kul hon
är en bra tjej att jobba med. Och så kommer Emade, min elev från förra året.
Det är kul att se henne på jobbet också. Det glädjer mig att hon får vara timmis.
 
 
Då så nu skall jag hem, eller jag skall till Willys och handla burkar
så skafferiet fylls på, sen tar jag en kaffe hos Camilla, det
var ett tag sen så nu skall vi stråla samman. Jojo
ringer och vill komma över det var kul, hur
länge som helst sen jag träffa henne.
Kul att höra hur hon har det och
vad hon gör i dag.
 
Nu skall jag hem med
varor så Juhani får allt komma
och hjälpa mig upp. Tre stora påsar med
massa saker skall upp. Och det är konserver, mjölk,
yoghurt, smör, musli, konserver massa konserver, ris, pasta, saft,
pålägg vete tusan vad mer det var, men 1000 kr blev det och så skall
man klara sig ett tag då. Hoppas det.
 
Skall träffa Helen i helgen fan det kommer att vara skit kul.
Det är bara synd att hon skall flytta hem igen. Det är
något som har hänt, tråkigt tycker jag för nu
när vi åter har hittat varann så skall
hon tillbaka till Kopparberg.
Ja jag får väl bila dit
upp. Kan ju inte
vara svårt.
 
 
Middag,
lite carbonara blev det och 
det var så där, gillad faktiskt inte det så mycket
ja man får nog ta det som görs heter det. Så inget att klaga på.
Titta på Dr. Phil och tunnelbanan. Somna så det tog slut bara.
tack för i dag och på återseende.
 
 GOD NATT 
    HAKUNA MATATA
   Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0