Dag tre, heldag, av fyra

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 GRATTIS 
 
 
 19023
 
Mattias & Mats
 
 
 
sverigefinnarnas dag
 
 
  DAGENS  CITAT
 
 Growing up is better than
growing down
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då har ja en helvetes dag framför mig som jag INTE ser fram
emot.Jag är trött redan och kommer att känna mig
helt ur gängor. Kommer inte  att vara nice i
kväll så jag skall peppa mig nu så jag
är på topp när jag kommer till
jobbet. Det är det ända
jag kan stå i just nu
vill jag lova. Så
här börjar min
dag.
 
 
Frukost
en god och nyttig
frukost skall jag nu inta och
njuta av den. Den består av youhurt
men mussli så klart. Jag skall straxt läsa lite
nyheter innan jag tullat med Bee mot Huddinge och
jobbet. Det är bara en tids fråga nu så det är lika bra att
göra sig klar.
 
 
Då skall jag ta tag i denna dag och först ut av kollegor
ät Emade, hon är med mig till ett.Vi får upp våra
boende och allt är bra och vi har en
fantastisk dag. Det är ju då lite
stök med vissa av boende
men inget som vi
inte fixar.
 
 
Sen kommer
vi till den lilla pugnten
lunch, då kommer även Yasmine.
Då är det vi kollegan och vi skall ta tag i eftermiddagen.
Min man kommer klockan tre och vi skall äta pizza tillsammans.
Det är nu dags och här kommer min man vi skall äta nu. Jag tar en timme och
det känns bra. Ja vi går ner och sitter en stund här också medans Yasmin är på
rast. Vi snackar lite och en boende tror att vi dricker kaffe.
 
 
Det blir nu middag för våra boende så det är full fart på bordet.
Vissa sitter redan och det vill ha mat, andra skall
hämtas och så vill de inte äta och så går det
på allt huller om buller.. Vi reder ut
detta i alla fall. Så skall vi
förbereda kvällen.
Vi fixa denna
kväll galant.
 
Då skall jag bara
sluta och åka hem. Det är
så jobbigt min kropp värker och jag mår
ap-skit. Skall åka hem och det känns jobbigt bara det.
Men hem kommer jag och då finns det kaffe som tur är.
jag skall nu bara hoppa i säng.
 
 GOD NATT 
    HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0