Dag två av fyra.

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 GRATTIS 
 
 
 190223
 
Torsten & Torun
 
 
  DAGENS  CITAT
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ja då skall jag köra en förmiddag och se vad den kan ge mig.
Jag skall se till att allt är klart innan jag åker och innan
jag skall till jobbet. Det betyder lite stress och lite
vet i fan vad jag skall göra. Men startar
som alltid i duschen, så frukost ,
kläder och så en kaffe.
Kan inte va bättre.
 
 
Så mot jobbet och
Huddinge. Det blir en kväll till
med Yasmine. Det är inte så att vi inte kan 
jobba i hopp nej nej, hon har sin långa dag och det är 
det som jag menar. Hon är redan på jobbet och sen kommer
jag och fyller på med energi. Det blir en bra kväll kan jag lova.
Så massa energi med mig vill jag ha.
 
 
Då skall jag också fiska upp det någonstans. Ari skall träffa
Rickard och Jack så Så jag tar en sväng till Camilla innan
jobbet. Det blir en kaffe och så kommer det att gå bra
så jag inte hamnar i drag bakåt. Gott kaffe och
lite skitsnack kan aldrig vara fel. Det blir lite
snack om hur det är med Linus och
febern, Det är upp och ner.
Kramar till dig killen.
 
 
Då skall jag i väg vidare
mot mitt jobb så det känns bra.
Där är Emade och Yasmine, vi har lite
lunch tillsammans innan Emade skall hem.
Då är det bara jag och Yasmine kvar och vi gör ett
strålande jobb. Så det känns skönt, det är då lite så där
trögt och segt, men det kan man inte göra något åt. jag hoppas
att det är bra dag / kväll så vi inte blir slutkörda. Men som vanligt med
att jobba med människor kan allt hända.
 
Det blir rörigt och stökigt. Så det känns inge bra. Men vi reder
upp det och jag och Yasmine får en trevlig kväll med
våra boende. Yasmine går hem och jag är
kvar 30 minuter till Så nu kan jag
också gå.
 
 
Kommer hem och känner
att nu måste jag sova.
 
GOD NATT 
  HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0