Dagen avslutas med tvätt.

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 190206
 
 
 GRATTIS
 
 Dorotea & Doris
 
 
Grattis
 
Samernas nationaldag
 
 
  DAGENS  CITAT
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag har startat och jag med den, om jag är trött? Ja
som fan är så trist, jag vill sova mer och länge, 
ett par dagar kanske. Jag startar med 
morgon stök på badrummet, klart.
 Då är det frukosten som 
skall intas.
 
 
Jag tar en bra frukost 
för att sedan gå ner till Bee och
åka mot jobbet. Jag kommer till jobbet
lite sent, prick 07.00 så det är bara att ta rapport
och så jobba. Jag ser att vi är tre stycken och det gör mig
väldigt glad. Att vara tre är så bra för att man slipper stressa när man
duschar och när man har andra saker att göra. Så allt är mycket smidigare.
 
 
Ja min dag blev väldigt bra då jag kan hjälpa Abbe med GP, Hjälpa Pia med GP
och sen hjälpa Fatuo  med BPSD Hur bra är inte detta?? Jag älskar när
allt flyter och när vi är tre stycken på avdelningen. Snyggt jobbat
samordnaren Eva. Tackar dig för detta.
 
 
Kommer hem 15.30 och skall bara 
vila lite innan tvätten. Jag får hjälp av Juhani 
så det känns bra. Han gör middagen också det tycker
jag är guld värt. Trots allt är jag trött också efter jobbet så klart.
Gubben kommer hem sent,18.20 så det är lite läskigt på vägarna just
nu så han tog det lugnt, bra tycker jag. Vill att han skall komma hem i en hel
kropp och hel bil.
 
Då så Ari går och lägger sig han är väldans trött just nu.
Han vill bara att allt skall bli kväll så han kan sova. 
Men gå och lägg dig då, Jag kommer senare
när jag är klar med tvätten. Tar upp 
det sista 21.50 så då får det 
vara klart.
 
 
Fortfarande är
torkrummet inte OK, 
Det är inte torrt och kläder har
hängt på galgar från klockan 19 och
nu är klockan 21.50. Hur svårt kan det vara att
fixa värmen i torkrummet?? Nu skall jag i alla fall ta mig i
säng. Har hängt upp all tvätt som skall torka så nu kan jag
gå och sova.
 
 GOD NATT 
    HAKUNA MATATA
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0