Skön ledig dag

 
 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
190131
 
 
GRATTIS
 
Gunilla & Gunhild 
 
 
DAGENS  CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag är uppe 04.30 skall köra Ashani till jobbet.
Hon börjar 06.00 och om hon skall åka
kommunalt går bussen 04.35 så
det är inte vad hon skall göra.
Därför kör jag henne.
Sp på med kläder.
 
 
Nu kör jag.
Borsta Bee och se
till att han blir varm. Juhani
kommer med  så jag får sällskap hem.
omtänksamt tack killen så trevligt.Tar en 
kaffe på macken innan vi svänger av mot Huddinge.
Hem och relaxa lite vi skall handla sen så det blir bra.
 
 
Kan bara invänta dagen med lite data jobb, och kanske 
lite kaffe på detta. Inte helt fel alls kan vara gott
vet jag. Så lite annat man kan fixa med i
väntan på att klockan skall bli 10.00.
Läsa nyheter , kolla FB och
mer kaffe.
 
Jag och Juhani skall
leta present till Ashani. Vi
kommer till en affär som öppna
10.00 och vad händer, det vi skall ha
är slut. Hur kommer det sig, vi kom 15 minuter
över 10?? Det var lite skumt vill jag lova. När vi står i
kassan är det en tjej som står med en sådan vi ville ha.
 
Lite lätt besvikna letar vi vidare, men hittar inget.
Jag var ute efter en present till Camilla, den
hitta jag inte heller.så nu skall vi trösta
oss med en lunch på gyllene bågen.
Klart och så skall killen till jobbet.
Det är ju ok känns bra.
Hemma skall jag nu bara
va och relaxa har 38 timmars
arbetshelg framför mig. Den lockar inte
vill jag lova. Känner mig redan trött och sliten.
Detta är inte vad jag vill ha eller har valt. Jag har blivit
tilldelad detta, skit tider,. Jag vill inte ha dom. Hur skall jag
få bort dom??
 
 
Skall ta mig en soffstund med tv:n. Det är tunnelbanan och Dr. Phil
Visserligen gamla avsnitt så jag har sätt dom flesta, hel tråkigt
tycker jag. Ja då skall middan också vara klar snart. 20 min
i ugnen så blir det Pizza, det var evigheter sen.
Det blev lyckade och goda. Så då är 
jag nöjd.
 
Skall nu bara slappa nu är det kväll och
jag kan sova. Så kul att se dig här, 
tak för i dag och på  återseende.
 
 GOD NATT 
     HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0