Söndag

 
 
 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 GRATTIS 
 
 
 190217
 
Alexsandra &  Sandra
 
 
  DAGENS  CITAT
 
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är nu söndag och jag skall ta tag i en sista dags ledighet
innan helvetes veckan på sex dagars jobb och en helg
med as jobbiga pass. Men jag skall ta denna
dag med storm och bara ha en skön
dag. Solen är uppe och det
är lite för mycket vår
i februari.
 
 
Så jag börjar
min dag med  frukost
och en film. Det blir en skön
morgon med min man. Ja så startar filmen.
Jag tror att den kommer att vara en spännande film,
Aquaman. Så det är ju kul att se den då. Lite spacad men bra är den.
 
 
Jag har nu låtit förmiddagen slingrat sig i väg så ni skall jag
strax ta tag i lunchen och sen resten av dagen. Vet inte
vad jag skall göra.  Vi bestämmer oss för en tripp 
till Södertäljes Biltema, här skall vi
fika och Juhani får köra.
Så det blev så.
 
 
Handla middagen
på ICAMAXI Moraberg. Så hem
jag släpper Ari och tar Juhani på en kurvig väg.
Så nu skall vi övningsköra lite, Rosen Hill och vidare mot
Västerhaninge och tillbaka till Rosen Hill. Sen stanna vi i Tumba centrum
så han kan åka till Haninge och möta sin flickvän. Jag åker hem och vi äter middagen,
Lax.
 
 
Lite tv blir det så som vägens hjältar och spårlöst. Ja sen är det nu
sängen som väntar lite seg är jag och trött så jag säger som
i går, tack för att du var här och titta på min dag.
 
 GOD NATT 
    HAKUNA MATATA
   Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0