Lördag långpass

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
190202
 
 
 
 Kyndelsmässodagen
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är jag uppe igen efter en nattsömn på timmar.
Är lite tagen efter meddelandet jag fick i går
efter farfar Nisses bortgång. Det är så
dålig tajming, Kim har ju så tufft 
med dotterns bortgång.
Jag fattar inte
varför .
 
 
Vila i frid
fina Nisse, saknaden
kommer att vara enorm. Men
du har det bäst där uppe med gamla
vänner och så. Många kramar till dig min vän.
 
 
Så skall man då bara sätta fart på dagen och hoppas att det
fungerar bra. Ja har allt gjort färdigt morgon stöket. och
allt vad det kan vara. Skall inta frukosten nu så 
blir det lite läsning, om jag hinner vill
säga tiden är knapp. Så det är
bara att veva på.
 
 
Mot jobbet,
Skall jobba med Hala
så det kommer att gå bra.
Jag har inga problem att jobba
med de som jobbar. Jag gör mitt och
så är det då. Jag hoppas att det inta kommer
några överraskningar eller fall.
 
Vi blir klara och så är det full rulle på dagen, Har lunch med
Pia och Inga så det är kul. Vi snackar om olika saker so
väldigt unga mammor, eller barn och graviditeter. Kul 
man har finna minnen av detta. Ja då skall jag
tillbaka till min dag på min avdelning.
Nu kommer jag att jobba med
Yasmin. 
 
 
jag har bestämt rast
med Ari så han kommer
15.10 så jag tar min rast då.
Jag fixar lunchen med boende 
sen går även Hala hem. Vi jobbar på
jag och Yasmin. Klockan tickar på och jag
vill hem.gubben kommer och det är ju bara att
ta en rast. Så jobba igen, middan fram och så skall
man titta på Mello klockan åtta.
 
 
Jag tackar för mig nu när klockan är 20.30 nu skall jag hem
med Bee, är skönt och jag känner mig glad. Kommer
hem och hö hut min man snarkar från soffan.
Hur kul var det?  Han skulle fixa kaffe.
Men inte då. Jag skall lägga mig
då jag är sinneslöst trött. Nu
tackar jag för mig.
 
 GOD NATT 
     HAKUNA MATATA
      Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0