Vad skönt jag har sovit

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 GRATTIS 
 
 190226
 
Torgny & Torkel
 
 
  DAGENS  CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Tänk att i dag har jag lyckats sova till 08.30 med hjälp av att
jag vaknat fyr gånger och tvingat mig kvar i sängen. Det
känns skönt men hela förmiddagen är snart passerat 
så jag blir stressad. Så vad skall man göra
när man är så trött? Jag fattar inte.
Jag behövde detta, så skönt.
Då skall jag ta tag i
denna dag.
 
 
Frukost
Det är som vanligt den
skall intas och det kommer att
kännas väldigt gott. Njuter av sol och
min frukost.Tar tag i städningen som min son
inte har gjort, han är lat och skiter i det mesta som inte
gäller honom. Ja blir klar 11.30 så då kan jag allt ta mig en dusch.
 
 
Här ligger allt på golvet som vanligt, Juhani har inte plockat undan
efter sig som vanligt. Ja då får jag städa här innan jag kan
duscha. Jag kan verkligen bli trött på ungar ibland.
Hur svårt kan det vara att städa efter sig?
Jag bara undrar. Ja nu så har jag
änterligen fått min dusch.
Skall ta lunch nu.
 
 
En sväng till centrum
och sen till Camilla, en fika i
solen. Så fint väder det är och det är
vår i luften. Jag har bestämt mig för att fixa
kyckling i dag till maten så skall se om Juhani och
Ashani skall äta hemma. Vi sitter ute och njuter nere på
Brinken.Grannarna är ute också så det är ju kul. Sällskapet blev
många helt plötsligt.
 
Ja det är bara att fara hem och att se till att få mat i magen.
Det är ju lite så där hoppsan sa när det gäller att
få ideer om vad man skall äta. I centrum
tidigare valde jag ju kyckling men det
var nog ingen bra ide, Vad skall
dom då ta i morgon?
 
 
Jag är inte hemma och
då äter mannen bara smörgåsar,
Ja det får nog vara så om han inte orkar
fixa något. Men det är morgondagens problem.
Juhani och Ashani kommer nu hem och vi skall ära och
se på film. Det blir en skön kväll som jag tänker avsluta nu, jag
känner mig trött och går till sängs.
 
 
 GOD NATT 
  HAKUNA MATATA
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0