Åter en ny vecka

 
SUPER FARMOR BLOGG
Dag 14 på årer
vecka 3
 
190114
 
 GRATTIS
 
Felex & Felisia
 
 
 DAGENS  CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Hej nya dag, nya vecka vilka möjligheter har jag inte denna dag?
Jag skall skapa möjlighetens dag i dag. Allt är möjligt och
de jag inte hinner i dag tar jag i morgon. Så det är fullt
ös från ruta ett. Duschen, kläder på, frukost.
Viktiga saker detta. Hur skall jag
annars förhålla mig till
en arbetsdag?
 
 
Njuter av lite frukost
Skall ta en titt på nyheter och
FB. Det står på FB om mitt barnbarn
Johanna. Hon har brutit nyckelbenet inte så kul
kan jag lova. Det var ju syn tycker synd om henne.
 Nu kommer Thomas och hämtar sin svärmor för att köra
till jobbet. Tur att jag har honom.
 
Mot Huddinge och jobbet. Kommer fram så där 25 minuter för tidigt men
det är OK när man får Thomas som kör en. Jag går in och byter om,
sen traskar jag upp och tar en kaffe. Tar en rapport av natten.
Då skall jag, Yassmin och Saga jobba. Fasen vad kul
vi kommer att vara tre, andra gången det händer
sen jag börja på C sidan i oktober.
Bättre sent en aldrig.
 
 
Ja det är skönt att vara tre,
man hinner med massa saker, massa
viktiga saker som man inte hinner annars. Jag
känner mig väldigt pigg och på G till att erövra världen.
Då skall jag gå in till min dam, här blir jag dränerad på all min energi.
Totalt slut blir jag och det fungerar inte som jag vill. Vad skall vi göra?
Jag pratar med SSK och det finns inte så mycket man kan göra.
 
 
Ja lunch nu då, det kommer att vara så jobbigt och så stressigt.
Jag tar rast, det är lika så bra kan jag tycka. Så nu är det
bara ett par timmar kvar. Jag hoppas att det blir
bättre med tiden nu så jag,kan gå hem. Skall
åka med Maria hem skall bli skönt.
Ja fixar med det lilla  som är
kvar. Härligt tycker jag.
 
 
Hem nu skall jag hem.
Lyckan att komma hem är
så enorm skön känsla av ledighet.
Jag kommer att vara så upprymd och fri.
Det är min eftermiddag, det är min kväll och jag
jobbar inte. Helt makalöst skönt.
 
 
Jag möter min son och hans vän Robin i trappan.
Dom är på G hem också så jag hoppas det
är snälla och lugna hemma, så jag kan
njuta av min lediga tid. Då så
kaffe och lite tid vid datorn.
Kollar mailen  Skriver
lite och bara njuter.
Härligt.
 
 
Då går sonen
ut igen han skall möta 
upp sin flickvän och sen kommer
dom hem. Jag skall fixa middagen så det
är bara att göra. Så skön kväll, lite tv , lite kaffe, och 
så mat på de. Underbart, jag tar en kopp kaffe till så är min
lycka gjord för i kväll.
 
 
Skall titta på Arrow så jag letar rätt på den oc så kollar jag på två
avsnitt. Sen skall jag nog sova och tackar för denna tid.
På återseende.
 
 GOD NATT 
  HAKUNA MATATA
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0