Får Bee tillbaka efter två veckor

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
190124
 
 
 GRATTIS
 
Erika
 
 
 DAGENS  CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då skall man jobba morgon och det är så skit tufft.
Efter två kvällar skall man upp fem lite tufft.
Men då så full fart fram så skall denna
dag också fungera. En fin och lugn
dag startar här och nu.
 
 
Frukost 
det är ju som man
bara har längtat så efter.
Det är ju full spruta på detta.
Har jag någon som helst lust att göra
detta i dag? Nej men det blir ju så att man måste
så vi vet. Jag är klar och nu blir jag hämtad av kollegan 06.15.
 
Väl på jobbet så skall man ta tag i dagen hej och hå.
Jag skall jobba med Amenne, en duktig tjej som 
jag gillar. Vi skall göra saker tillsammans och
det kommer att vara en härlig dag.
Vi planerar upp och så är vi
klara. Det känns bra.
 
 
Vi kan i alla fall
se på denna dag med gott hjärta.
Vilket fint jobb vi har gjort. Det är så bra och
det känns skönt.  Vi får förstärkning av Hillda som kom
12.00 det var bra, jag skall göra en GP så det blir bra. Hur mycket
man skall hinna med dessa dagar. Oj det är så mycket.
 
 
Jag kör på, så jag kan komma hem. Min man ringer och berättar att Bee 
är klar, jag kan hämta han. Jag hoppas att det är en lagad 
fin bil jag får tillbaka. Jag skall ta tåget till Tumba.
Får skjuts av Josef till Huddinge station.
perrongen träffar jag Eva
Lindblom. Min gamla
bästis.
 
 
Det var så kul
att träffa henne, hon skulle
hem så hon åker tåg. Så skit kul. Härligt
med lite trevligt sällskap. Då skall vi se vi sätter
oss och sen åker vi två stationer tillsammans. Snackar
om allt, på en och samma gång. Kram Eva ha en bra kväll.
Hon går av i Tullinge och jag fortsätter till Tumba.
 
 
Ja skall ta bussen till Solbo och hämta bilen. Tar mig över till
Camilla och fixar kaffe, Linus skall ut i dag så han klär
på sig för att leka med Hampus. När jag har åkt får
Linus ett astma anfall med panik, han får
ingen luft. Camilla fixar det men
blir en smula stressad,
så klart.
 
 
Jag han hämta
min medicin och komma
hem innan hon ringde och berätta,
det var otäckt efter som det var väldigt länge 
sen som han hade ett sådant anfall. Han lugnade sig, 
det blev bra. Hon har ju mediciner för ändamålet. Lilla killen.
Han blev trött och han ville vara hemma sen, så klart.
 
Ja det händer massor Jag tror att dessa dagar har man
mer drama en på hela förra året. Jo det är nog så,
jag fattar inte. Men hoppas på en lugnare
och bättre februari. Har goda
förhoppningar.
 
 
När jag nu har Bee
hemma blir jag lite förbluffad,
Jag känner en lycka och en enorm glädje,
jag är åter fri och kan om jag vill åka vart jag vill. Härligt.
Jag undrar bara om han har stått med fönstren öppna för han är
isig på insidan, hur skall han annars vara det?? Jag skall byta klädsel och
göra honom fin. Då blir han glad.
 
Skall prata lite med Thomas om han kan hjälpa mig lite :)
Fixa lite extra så, kan vara kul och mysigt. Jag skall
nu bara se till att ha en bra kväll, jag fattar inte
men så trött skäms inte men jag somna 
19.30. PANG
 
 GOD NATT 
     HAKUNA MATATA
      Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0