Bee till bil läkaren

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
190111
 
 
 GRATTIS
 
Jan & Jannike
 
 
 DAGENS  CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 Hej.
Kul nu är vi här
igen och skall köra en dag
som inte liknar någon annan dag.
Jag kan börja med att sova...det vet jag
inte hur man man gör. Ha ha ha jag har vaknat
så tidigt i dag och jag borde sova mer. Hur går detta i hopp?
 
 
Jag kliver i alla fall upp och skall nu se om jag kan göra något 
åt min dag. Bumble Bee är lite dålig så jag kan inte
köra han. Jag måste lämna in han på reparation,
Hur kul är det? Jag hoppas nu att Bullen
kan fixa min bil så jag slipper
strul med han.
 
 
Jag får nu ta tag
i frukosten och så duschen.
Jag skall ringa ner till Bullen och
snacka om det är något han kan fixa.
Så nu kommer det kosta pengar, men jag får
betala själ så det kan inte min man bli sur över. Men
det kommer han att bli än då.
 
 
 
Ja ja nu är jag på G ner med Bumble Bee.
Kommer ner parkerar och så lämna nyckeln.
S¨nu skall jag ta mig ifrån Messe och över till
Camilla på en kaffe, hon har ont i sin höft och det
är inte så kul att se. Men det är ju bara att försöka så
gott det går. Sen att hon inte har en läkare är hur dåligt
som helst.
 
 
Nå ja vi tar oss till centrum för att träffa Juhani så det r skoj.
Han har sökt nya jobb, han måste bara lyfta på röven.
nu tar vi en ute fika bara för vi kan och vill.
Oj det var länge sen, hur gör man ?
Ja detta var trevligt och känns
bra att få ha mina barn
tillsammans, några
i alla fall.
 
 
Vi hänger
med och hämtar
Linus, då går Juhani in
Det blir så bra så Linus ler med
hela facet. Jag vet hur glada tjejerna blir
när jag hämtar dom på dagis. Nu är ju Joline så
stor att hon tar bussen själv hem. Det får man inte glömma
att det är viktigt.
 
Nå väl lämnar Juhani i Storvreten och sen lämnar Camilla mig 
hemma. Tack älskade gumman. Jag skall se var Gubben
gick jag såg han ju. Där är han, han skall in och
lämna en travrad ... Och jag har Jimmie i
luren. Vi pratar om Bee och vad
som är fel, Jag skulle ringt
han när jag var hos
Messe.
 
Men det är så
traumatiskt att behöva lämna
bilen så jag glönde det. Nu har vi pratat,
jag är uppe och hemma. Nu skall bara gubben komma
hem. Så nu har vi en fredagskväll hemma. Jag fixar middag,
mos och kokt korv. Det går hem hos ungdomarna också. Kan komma
och pröva blodpudding på dom också.
 
Nå väl jag gör nu kväll efter massa skit på tv:m och så 
kommer jag i säng någorlunda tidigt, trött som alltid.
Måste slå ner på takten redigt jag hinner inte
med känner jag.
 
Tack för denna dag.
 
 GOD NATT 
     HAKUNA MATATA
   Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0