Hem färd i dag

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
190129
 
 
 GRATTIS
 
Diana
 
 
 DAGENS  CITAT
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Har sovit dåligt. Då snarkar jag hårt och får
näsblod och känner mig trött och seg. Lite så där
omtumlande, nästan som att vara berusad, jobbig situation .
Men skall vila lite efter frukost, det är jag värd. Skall inta frukost
och lyssna på stökiga barn som skall bråka med sin mamma på morgonen.
Jobbig start på dagen, men det är så det är.
 
Nea är så slut att hon lägger sig en stund, jag lägger mig på
soffan men då kan jag inte somna mitt ben värker och
det är sjukt jobbigt. Varför har världens chans att
sova en stund, nej då kan jag inte koppla av.
Jag hör att Haylie är uppe och tassar
jag kollar in henne. Blod från
munnen och på händer.
 
Då så nu skall vi ge medicin.
Mamma Nea sitter med henne på
sängen och hon inhalerar bra. Duktig flika.
Så nu skall jag fixa te och kaffe, vi skall se en
film om en zebra som skall tävla i en stor hästtävling.
Så kul kommer det att vara, placera sig i sängen och så nu
startar filmen.
 
Vi skall pausa för lunch, det blir pannkakor alla Amerika.
Det blir gott och så är man på film igen. Så kommer
Jolin hem och undrar vad Ice äter på, men fack
han har glufsat i sig alla pannkakor.
Vad skall nu ungarna få??
Dumma Ice.
 
Han kommer att
ha ont i magen i kväll.
Jag skall börja packa i hopp
mig och sen skall jag åka hem åt.
Säger hej då till Haylie och Joline sen till
hundarna och Nea. Nu skall jag fara 10 min hem.
Det går bra men jag får en konstig trötthet över mig.
Jag skulle kunna sova, inte bra. På med radion och hög musik.
Här skall sjungas.
 
Hemma plockar jag upp Ashani och Juhani, dom vill till Skärholmen.
Hennes lur är trasig. Så en ny lur och en glad Ashani. Så 
lätt kan man ge henne glädje. Jag skall nu hem med
dom men vi äter först lite mat. Nu är jag åter
hemma och upptäcker att min sladd är
kvar i Ärla. Kul....NOT.
 
Skall duscha vila kläder och lägga mig för att kolla film.
Avslutar denna dag här och nu och hoppas vi
ses i morgon.
 
 GOD NATT 
     HAKUNA MATATA
     Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0