Kalas i trekanten, Mariefred

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
190113
 
 
 GRATTIS
 
Knut
 
(här var hon betydligt mindrs)
Grattie Olivia
på din födelsedag
 
Tjugondedagen efter jul
Julgrans plundring.
 
 
 DAGENS  CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Denna dag innehåller en barnbarns födelsedag.
Det är vår lilla Olivia som blir 8  är. Så nu
är det kalas som gäller. Jag hoppas
att du får en fin dag. Jag har 
en morgon att ta hand
om först.
 
 
Det betyder
frukost först och
sen vidare på morgonen.
Jag hoppas att det är lite så där
bra lugn dag så jag slipper att känna stress.
Vill ha en morgon med ljus och stillhet.
 
 
Jag skall nu njuta en stund innan resten
av huset kommer upp. Lite läsning
och koll på Facebook. Ja då
skall vi fixa i ordning oss
för avfärd.
 
Jag och min
man skall ta en
sväng till Södertälje
Men först köpa present till Olivia.
Hon blir hela 8 år. Hoppas hon gillar våra
presenter. Nu är det lunch på donken och så skall vi
till Granngården. Morots säck skall vi ha.
 
Färden ner mot Trekanten, Mariefred. Så
kommer vi att gratulera Olivia, Jackson kom också.
Han har ont i sina öron lilla vännen. Hoppas det blir bra i alla fall.
Nu skall vi fika och Rickard är tvungen att dra hem, Jack har så ont.
Jobbigt. Vi är kvar och vi äter cupcake som My har fixat. Ari blir allt med
och mer dålig. Det är inte så kul men det är ju hund där också.
 
Så vi drar hem vid 16 tiden då är han väldigt dålig. Ingen ide att
pina sig, tack för allt i alla fall. Det kan ju vara en ide att min
man skall ta sig till läkaren för en utvärdering på sin allergi.
Väl hemma kommer maten snart på men ha skall
titta på skidor först.
 
Jag kommer väl att se på tv och relaxa.
Jag jobbar morgon i morgon så det gäller att vara utvilad.
Eller åtminstone lite utvilad. Jag skall be Thomas köra mig om han kan.
Det blir massa kommunalt den kommande vecka.
 
Jag tänker lägga ner nu så vi hörs i morgon.
 
 GOD NATT 
 HAKUNA MATATA
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0