Känns bra.

 
 SUPER FARMOR BLOGG
 
 
190106
 
 GRATTIS
 
Kasper, 
Melker & Baltasar
 
 
Trettondagen
Trettondedag jul, trettondedagen eller trettondagen är en kristen högtid som infaller på den trettonde dagen i julhögtiden, det vill säga den 6 januari och är i Sverige en allmän helgdag. Wikipedia
 
Datum6 januari 2019
 
 
 DAGENS  CITAT
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
OK nu skall det tas tag i en söndag, jag kan ju behöva vara lite
mer aktiv och se till att jag är redo för jobb i morgon, om
så går hoppas det. Ja jag skall börja med min
frukost som sed vanligheten skull.
Yoghurt, musli, smörgås 
och kaffe.
 
 
Då skall jag 
läsa lite nyheter också
för att vara med i värdens händelser.
Det är ju helt otroligt vad seg jag är. Kan bero på 
att jag inget gjorde i går. Men jag får allt fixa dagen i dag. 
dammsuga och plocka lite, ut med all jul nu. Så det kan också
bli en sväng till affären, man kan behöva fylla på mat i skafferiet.
 
då är det så att jag har en fin fin dag att ta tag i nu så det är bara 
att köra. Planerar en liten sväng till Willy`s då jag är i behov
av mjölk, bröd och lite annat. Jag åker i väg och
ringer efter bärhjälp. Hissen är ur funktion 
och man får snällt traska upp sex
trappor till min våning.
 
 
Hoppas jag kan muta Juhani,
han är riktigt dålig, influensan är det.
Han kommer snällt ner och hjälper sin gamla
mamma. Muta han med chips och donken, det fungera.
Tack älskade son för hjälpen jag skulle inte ha klarat detta själv.
Så han förtjäna chipsen och maten. Tack. Jag slänger in allt på rätta
platser och sätter mig vid Ari och äter lunch.
 
 
Jag skall fixa kaffe också, måste ha kaffe. Då har jag fixa middagen,
fixat kaffe och sen är det bara att titta på TV, jag har bestämt
mig för Transformers. Så det blir några fina timmar med
Bee, gubben och kaffe på hög.
 
Lägger mig i sängen för att titta på
en film på fyran, gubben kom också in 
för att se, jag tror jag somna, för jag mins
inget av filmen.
 
 GOD NATT 
     HAKUNA MATATA
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0